1403/5/16

کد خبر: 15920

1400-10-11 13:25:24

اعزام به رقابت های کسب سهمیه محور اصلی فعالیت ما در سال جدید است

میرزاحسینی گفت: در سال جدید اعزام به رقابت های کسب سهمیه، برگزاری اردوها و مسابقات قهرمانی کشور از محورهای اصلی معاونت قهرمانی فدراسیون است.

امید میرزاحسینی سرپرست معاونت قهرمانی فدراسیون جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: در سال جدید با توجه به بحث پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، برگزاری اردوها و اعزام به رقابت های کسب سهمیه و همچنین برپایی مسابقات قهرمانی کشور از محورهای اصلی معاونت قهرمانی فدراسیون است.

وی ادامه داد: تقویم ورزشی سال ۹۸ را از سال قبل تنظیم کردیم و بر اساس بودجه ای که در اختیار ما قرار گیرد سعی می کنیم این تقویم در سال جدید اجرایی شود.

میرزاحسینی افزود: باتوجه به اینکه رقابت های قهرمانی جهان در رشته های فوتبال هفت نفره، وزنه برداری و همچنین قهرمانی آسیا والیبال نشسته را در پیش داریم اردوهای تیم های ملی در این رشته ها را آغاز کردیم تا ملی پوشان با آمادگی کامل راهی این مسابقات شوند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته رقابت های قهرمانی کشور را در رشته های مختلف برگزار کردیم. همچنین با توجه به مسابقات جهانی و بازی های پاراآسیایی، اردوهای مختلفی برای تیم های ملی در رشته های مختلف برپا شد.

میرزاحسینی تصریح کرد: در نیمه دوم سال ۹۷ رقابت های قهرمانی کشور و همچنین لیگ های برتر و دسته یک را در رشته های مختلف برگزار کردیم و در تلاش هستیم که این روند در سال جدید هم ادامه داشته باشد.

سرپرست معاونت قهرمانی در پایان گفت: اعزام تیم های ملی به رقابت های جهانی و آسیایی در سال جدید از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در پیش داریم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu