1403/5/16

کد خبر: 15965

1400-10-11 13:25:24

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به اردو تیم ملی دعوت می شوند/ به دنبال استعدادیابی در رده پایه هستیم

خانلرخانی گفت: نفرات برتر و استعدادهای جدید پاراتکواندو در مسابقات قهرمانی کشور به اردو تیم ملی دعوت می شوند.

پیام خانلرخانی، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین اظهار کرد: رقابت های قهرمانی کشور روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در هیئت تکواندو استان تهران برگزار می شود و ورزشکارانی که دچار قطع عضو دست (کلاسK41- K44) و معلولین ناشی از فلج مغزی، ضعف های عضلانی و مشکلات مفصلی (کلاس P31- P34) هستند با حضور در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: من به همراه کادر فنی تیم ملی در این رقابت ها حضور خواهیم داشت تا عملکرد تمام ورزشکاران را مورد ارزیابی قرار دهیم و با شناسایی نفرات برتر و استعدادهای جدید، آنها را به اردو تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: این رقابت ها در رده جوانان، بزرگسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار می شود و در همان روز مسابقه کلاسبندی و وزن کشی ورزشکاران انجام خواهد شد.

به دنبال استعدادیابی در رده پایه هستیم

خانلرخانی تصریح کرد: برای اولین بار است که در رده نونهالان و نوجوانان مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود و ما در این رده به دنبال استعدادیابی هستیم تا اگر نفرات برتری حضور دارند بتوانیم در آینده از آنها استفاده کنیم تا پشتوانه ای برای تیم ملی بسازیم.

تیم ملی آماده رقابت های قهرمانی آسیا می شود

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو درباره وضعیت تیم ملی بیان کرد: پس از رقابت های قهرمانی کشور، بلافاصله اردوی تیم ملی به منظور کسب آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اردن آغاز خواهد شد و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی به تمرین می پردازند.

هدفمان کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ از طریق رنکینگ است

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان درباره کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: سهمیه پارالمپیک از طریق رنکینگ سیستم و مسابقات قاره ای توزیع خواهد شد و ورزشکارانی که در پایان امسال نتوانند از طریق رنکینگ سهمیه را بدست آورند باید در ابتدای سال آینده در مسابقات قاره ای حضور پیدا کنند اما ما تلاش می کنیم تا ملی پوشان کشورمان سهمیه را از طریق رنکینگ کسب کنند تا برای رسیدن به پارالمپیک نیاز به حضور در مسابقات قاره ای نداشته باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu