1403/5/16

کد خبر: 16501

1400-10-11 13:25:24

فرصت استان ها برای معرفی نماینده ی جام حذفی تا پایان خرداد است

آشوری گفت: استان ها تا پایان خرداد ماه برای معرفی نماینده خود در رقابت های جام حذفی کشور فرصت دارند.

مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ برتر والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: پیش از آغاز سال جدید درباره رقابت های جام حذفی به استان ها اطلاع داده شد و مقرر گردید هر استانی مسابقاتی را بین تیم های خود برگزار کند و تیمی که در جایگاه نخست قرار گرفت را به عنوان نماینده استان معرفی کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو استان رقابت های خود را برگزار کردند و نماینده آنها برای حضور در مسابقات جام حذفی کشور مشخص شده است. با توجه به برنامه ریزی انجام شده تمام استان ها پس از ماه مبارک رمضان رقابت های درون استانی خود را آغاز می کنند و تا پایان خرداد ماه فرصت دارند که نماینده خود را مشخص کنند.

آشوری افزود: در حال حاضر در هر استان چندین تیم اعلام آمادگی کردند اما در نهایت یک تیم می تواند به عنوان نماینده راهی مسابقات جام حذفی کشوری شود.

وی تصریح کرد: در تیرماه رقابت های جام حذفی والیبال نشسته مردان با حضور ۳۲ تیم در سطح کشور در ۴ منطقه آغاز می شود تا ۴ تیم نهایی مشخص شوند. البته گروه بندی بر اساس توانمندی تیم ها صورت می گیرد تا کار برای تیم ها سخت نباشد.

رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: مطابق با برنامه ریزی های انجام شده مسابقات جام حذفی در شهریور ماه به پایان می رسد تا بتوانیم رقابت های لیگ برتر و دسته یک مانند سال های گذشته در پاییز آغاز کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu