1403/5/16

کد خبر: 16777

1400-10-11 13:25:24

نفرات برتر رشته های تنیس روی میز و بوچیا معرفی شدند

رقابت های جام رمضان هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان به پایان رسید و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ هیئت استان اصفهان همزمان با شب های ماه مبارک رمضان، در رشته تنیس روی میز مردان و بوچیا رقابت های جام رمضان را برگزار کرد.

بر همین اساس مسابقات تنیس روی میز در ۳ کلاس ایستاده، نشسته و آزاد در مجموعه شهید میثمی برگزار شد که در بخش ایستاده براتعلی فاتحی اول شد و تقی جعفری در مکان دوم قرار گرفت و حسین انصاریان و منصور شاه نظری به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش نشسته نیز سعید امیدی و حامد کاظمی به ترتیب در مکان اول و دوم ایستادند و محسن غلامی و هادی کاظمی به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

دربخش آزاد نیز علیرضا چاووشی در مکان نخست قرار گرفت و جمشید نخکوب دوم شد و جواد شریف نسب و شهریار اجلویان به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین رشته بوچیا نیز در ۴ کلاس پزشکی برگزار گردید که نتایج آن به شرح زیر است:

کلاس BC1: در بخش مردان سینا صادقی نژاد اول شد و احمد امینی و حسین شیرزادی به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند. در همین کلاس و در بخش بانوان مائده غلامرضایی در مکان نخست قرار گرفت و مریم عسگری و اعظم رضایی به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

کلاس BC2: در بخش مردان فرامرز قنبری اول شد و امین جانقربان و پژمان امیر خان زاده به ترتیب در مکان دوم و سوم ایستادند.

کلاس BC3:در بخش مردان رضا سعیدیان اول شد و در بخش بانوان ندا عبدالغلامی در مکان نخست قرار گرفت.

کلاس BC4:در بخش مردان محمد حسین رجبی، علی عباسی و مهدی اصلانی به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند. در همین کلاس و در بخش بانوان محدثه مرادزاده اول شد و زهرا کربعلی و مینا کریمیان به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستادند.

گفتنی است در پایان رقابت های بوچیا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاون فرهنگی شهردار، معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، دبیر هیئت استان اصفهان به نفرات برتر مدال اهدا شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu