1403/5/16

کد خبر: 16837

1400-10-11 13:25:24

آرزوی من ایستادن تیم ملی ایران روی سکوی پارالمپیک ۲۰۲۰ است

ملی پوش و لژیونر بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: آرزو دارم همراه تیم ملی ایستادن روی سکوی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را تجربه کنم.

مرتضی عابدی ملی پوش و لژیونر بسکتبال با ویلچر کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: از سال ۸۲ با ورزش افراد دارای معلولیت آشنا شدم و به دلیل علاقه ای که به بسکتبال داشتم از همان ابتدا وارد این رشته ورزشی شدم و فعالیتم را آغاز کردم.

وی ادامه داد: هدف و آرزوی ورزشی ام این است که بتوانم همراه تیم ملی ایستادن روی سکوی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را تجربه کنم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خودم را به کار می گیرم تا بازیکن موثری برای تیم ملی باشم.

همدلی و تلاش عامل موفقیت تیم ملی در جاکارتا بود

عابدی عنوان کرد: عامل موفقیت تیم ملی در در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا همدلی، تلاش و پشتکار بازیکنان تیم و عملکرد فوق العاده کادر فنی بود که توانستیم با اردو و تمرینات مناسب عنوان قهرمانی آسیا را بدست آوریم.

وی افزود: میزان زمان تمرین من متفاوت است چرا که اگر نزدیک مسابقات باشم روزی ۴ ساعت تمرین خواهم کرد و اگر رقابتی نباشد روزانه به طور میانگین ۲ ساعت تمرین می کنم و یا به ریکاوری می پردازم.

دوست دارم تا جایی که می توانم در خدمت تیم ملی کشورم باشم

دارنده مدال طلا بازی های پاراآسیایی گفت: دوست دارم تا جایی که می توانم در خدمت تیم ملی کشورم باشم و به پیشرفت تیمم کمک کنم و همچنین در تیم های باشگاهی به عنوان لژیونر فعالیتم را ادامه دهم.

در تیم باشگاهی فنرباغچه ترکیه بازی می کنم

وی در ادامه بیان کرد: در ابتدا در تیم هیئت استان مرکزی بازی می کردم و پس از آن وارد تیم آسایشگاه کهریزک شدم و سپس برای بازی در تیم های باشگاهی ترکیه به این کشور سفر کردم. اکنون در تیم باشگاهی فنرباغچه استانبول بازی می کنم.

عابدی عنوان کرد: مشوق اصلی من برای رسیدن به این موفقیت ها خانواده ام بودند و حمایت آنها باعث شد تا بتوانم فعالیتم در رشته بسکتبال با ویلچر ادامه دهم.

لژیونر بسکتبال با ویلچر کشورمان در پایان گفت: به افرادی که دارای معلولیت هستند همیشه ورزش متناسب با معلولیت شان را پیشنهاد کردم چرا که فعالیت در دنیای ورزش به افزایش سلامتی و روحیه افراد کمک زیادی می کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu