1403/5/16

کد خبر: 16941

1400-10-11 13:25:24

رقابت های جام رمضان هیئت خراسان شمالی

مسابقات جام رمضان هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان خراسان شمالی به میزبانی بجنورد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ هیئت استان خراسان شمالی، مسابقات جام رمضان را با حضور ۸۳ ورزشکار از ۴ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین و فاروج به میزبانی بجنورد و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل بهزیستی این استان برگزار کرد.

ورزشکاران در این دوره از مسابقات در ۵ رشته دو و میدانی (پرتاب دیسک،پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرش طول ، دو صد متر)، دارت، مچ اندازی، فوتبال دستی و بوچیا به صورت جداگانه به رقابت پرداختند.

در رشته فوتبال دستی آقایان، محمد طاهری از فاروج، جواد قربانیان و یزدان رمضان زاده از شیروان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته فوتبال دستی بانوان، خدیجه ایزانلو از بجنورد، مرضیه ایزدی و شهین رجایی از شیروان به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته مچ اندازی آقایان، در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم رضا عیدی از اسفراین، مهدی یکتا از فاروج و علی افخمی از اسفراین به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم اکبر فرید ریاحی، جواد قربانیان و مهدی رزم دیده از شیروان به ترتیب اول تا سوم شدند. در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم حافظ یزدانی از بجنورد اول شد و محمد طاهری و جعفر حاجی پور از فاروج به ترتیب دررده های دوم و سوم ایستادند.

در رشته مچ اندازی بانوان در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم مرضیه ایزدی از شیروان، آسیه کمالی و منیره مفید بجنوردی از بجنورد به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم مریم تقویان، شهین رجایی و زهرا عید محمدزاده از شیروان جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم آرزو مهری، اعظم کاوانلویی و آسیه لنگری از بجنورد به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.در وزن مثبت ۸۰ کیلو گرم سکینه همتی و فاطمه تقوی مقدم از فاروج به ترتیب اول و دوم شدند.

در رشته دارت بانوان، سکینه همتی از فاروج، منیره مفید بجنوردی و خدیجه ایزانلو از بجنورد به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته دو و میدانی که به صورت حذفی برگزار شد در بخش پرتاب نیزه اعظم کاوانلویی از بجنورد، در بخش پرتاب وزنه منیره مفید بجنوردی از بجنورد، در بخش پرتاب دیسک با ویلچر خدیجه ایزانلو از بجنورد و همچنین در بخش پرتاب دیسک ایستاده زهرا علی آبادی از بجنورد مقام اول را کسب کردند.

مسابقات رشته بوچیا با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان و با حضور دانش آموزان مدارس سطح استان با کلاس بندی هایی مختلف انجام شد.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات، مراسم اهدای جوایز با حضور دکتر قربانی نماینده مجلس شورای اسلامی، کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان استان و برات ایمنی رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان شمالی برگزار شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu