1403/5/16

کد خبر: 17072

1400-10-11 13:25:24

همدلی عامل موفقیت تیم ملی در مسابقات است

لشگری گفت: همدلی و اتحاد بازیکنان و کادر فنی باعث موفقیت تیم در رقابت های مختلف جهان است.

مجید لشگری ملی پوش والیبال نشسته کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: از سال ۱۳۷۶ از طریق یکی از دوستان با ورزش افراد دارای معلولیت آشنا شدم و به دلیل اینکه با والیبال آشنا بودم در این رشته فعالیتم را شروع کردم و از سال ۱۳۸۰ به تیم ملی دعوت شدم و از آن زمان تاکنون رقابت های مختلفی را با تیم تجربه کردم.

وی ادادمه داد: تیم ملی والیبال نشسته از بازیکنان خوب و کادر فنی توانمندی برخوردار است و همدلی و اتحادی که در تیم وجود دارد باعث شده تا در کنار تمرینات خوب بتوانیم در تمام رقابت های جهانی و آسیایی سکوی قهرمانی را از آن خود کنیم و عملکرد موفقی داشته باشیم.

لشگری افزود: بزرگترین آرزوی هر ورزشکار حضور در المپیک و پارالمپیک است اما من با توجه به اینکه در پارالمپیک لندن و ریو حضور داشتم به نوعی به سقف آرزوهای ام رسیدم و از جایگاهی که توسط ورزش بدست آوردم راضی ام و این موقعیت بسیار برای من با ارزش است.

ملی پوش والیبال نشسته گفت: به رشته های تیراندازی، فوتبال و تیروکمان نیز علاقه دارم و حتی در زمان هایی که فرصت داشته باشم تنیس روی میز بازی می کنم چرا که انجام ورزش باعث افزایش روحیه و انگیزه ام می شود.

وی عنوان کرد: تیم ملی ایران به دلیل انجام بازی حرفه ای و قدررتی توانسته در رقابت های مختلف عنوان قهرمانی را از آن خود کند و این موضوع باعث شده تا تیم های دیگر کشور ها به دنبال بازی با تیم ایران باشند.

لشگری در ادامه بیان کرد: موفقیت هایی که ملی پوشان ما در رشته های مختلف کسب کردند باعث شده تا انگیزه افراد دارای معلولیت افزایش پیدا کند و آنها هم به دنیای ورزش جذب شوند و این اتفاق بسیار خوبی برای توسعه ورزش در بین افراد دارای معلولیت است.

ملی پوش والیبال نشسته در پایان گفت: در تمام مدت حضورم در ورزش سعی کردم با افراد دارای معلولیت صحبت کنم و آنها را به سمت ورزش سوق دهم تا توانایی های خود را باور کنند و در جمع افتخار آفرینان ایران قرار بگیرند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu