1403/5/17

کد خبر: 17312

1400-10-11 13:25:24

جایگاه نخست هیئت خراسان رضوی لطف خدا و همجواری با علی ابن موسی الرضا(ع) است/ مدیریت دلسوزانه ریاست قبلی را ادامه می دهیم

 مجید محمدی فر گفت: جایگاه نخست هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی در گروه الف کشوری به دلیل لطف خداوند متعال و همجواری با علی ابن موسی الرضا (ع) است.

مجید محمدی فر، رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: بدون شک لطف خداوند، امام رضا (ع) و مدیریت دلسوزانه و شایسته هادی رضایی ریاست قبلی این هیئت در جایگاه اولی ما در سال ۹۷ نقش موثری داشته است.

محمدی فر ادامه داد: از خداوند متعال می خواهم که این توفیق را داشته باشم که مسیر گذشته و فعالیت های سابق را به خوبی ادامه دهم و بتوانیم با همکاران خودم در این هیئت روند رو به رشدی داشته باشیم.

وی افزود: در رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خراسان رضوی با ۱۰ ورزشکار، ۴ مربی، یک داور و یک پرستار موفق به کسب ۱۰ مدال طلا و ۴ نقره شد.

محمدی فر در خصوص حضور خراسان رضوی در رقابت های قهرمانی کشور و لیگ باشگاهی تاکید کرد: ما در سال ۹۷،  حضور فعالی در لیگ ها و مسابقات کشوری داشتیم، در والیبال نشسته تیم مخابرات مقام نخست و منطقه ویژه اقتصادی اردوغان مقام دوم را کسب کردند، در تنیس روی میز تیم های موسسه اعتباری ملل، آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد و بهزیستی به ترتیب مقام های اول و دوم آقایان و بانوان را از خود کردند و لیگ بسکتبال با ویلچر آقایان یک عنوان چهارمی و در بانوان عنوان اولی داشتیم. در لیگ بوچیا چهارتیم فعال داریم و در دفعات مختلف میزبانی های رشته های والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و دوچرخه سواری را بر عهده گرفتیم.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۱۶ هیئت ورزسی در شهرستانها به صورت فعال داریم که اخیرا شهرستانهای زاوه، بجستان و گناباد را نیز راه اندازی کرده ایم.

مجید محمدی فر در با اشاره به جدایی ۸ رشته ی ورزشی از ورزش های جانبازان و معلولین خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ قصد داریم علاوه بر ادامه فعالیت های گذشته ورزش کم توانان ذهنی و سایر رشته ای غیر فعال را احیا کنیم و با استان های برتر در حوزه ورزش معلولین ارتباط و تبادل اندیشه و تجربه داشته باشیم. همچنین استعدادیابی و برگزاری جشنواره های نوجوانان و جوانان را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین  خراسان رضوی در بررسی عملکرد کشوری هیئت های استانی سال ۹۷ موفق شد با ۸۷۰ امتیاز به صورت مشترک با اصفهان، رتبه اول را در میان استان های گروه الف بدست آورد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu