1403/5/17

کد خبر: 17314

1400-10-11 13:25:24

ترابی: در رقابت های جهانی اسپانیا به دنبال کسب قهرمانی هستیم

ملی پوش فوتبال هفت نفره گفت: تلاش می کنیم در رقابت های جهانی با ایستادن روی سکو قهرمانی با دست پر به کشور برگردیم.

عباس ترابی ملی پوش تیم ملی فوتبال هفت نفره در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: ابتدا در فوتبال افراد سالم بازی می کردم اما سال ۱۳۹۴ به دلیل سانحه تصادف دچار معلولیت شدم و پس از آن و با کمک دوستان با فوتبال هفت نفره آشنا شدم و خوشبختانه توانستم وارد تیم ملی شوم.

وی ادامه داد: آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلا مسابقات جهانی است و من هم امیدوارم با قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت های اسپانیا بتوانم مدال طلای جهان را بدست آورم و امیدوارم فوتبال هفت نفره به پارالمپیک برگردد و تیم ما با حضور در این مسابقات روی سکوی قهرمانی بایستد.

ترابی افزود: به وزنه برداری، شنا و تیروکمان جانبازان و معلولین علاقه ی زیادی دارم و نتایج تیم ملی را در این رشته ها دنبال می کنم.

ملی پوش فوتبال هفت نفره عنوان کرد: ورزش باعث افزایش روحیه و انگیزه می شود و من به افرادای که دارای معلولیت هستند پیشنهاد می کنم که به عرصه ورزش وارد شوند تا علاوه بر حفظ سلامتی، دنیای جدیدی را تجربه کنند.

ترابی گفت: من همیشه سعی می کنم که با افرادی که دارای معلولیت هستند صحبت کنم و به آنها ورزش جانبازان و معلولین را معرفی می کنم تا بتوانند بر اساس کلاسبندی و نوع معلولیت شان به یکی از رشته های ورزشی وارد شوند.

وی اظهار داشت: جدایی از ورزش برای من سخت است و اگر روزی به عنوان بازیکن از این عرصه خداحافظی کنم دوست دارم در کلاس های مربیگری شرکت کنم تا به عنوان مربی بتوانم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان تر قرار دهم و به موفقیت تیم ملی کشورم کمک کنم.

ترابی بیان کرد: در تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران موفقیت شدم نایب قهرمانی در مسابقات جهانی آرژانتین و قهرمانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه کیش را تجربه کنم و کسب این مدال ها باعث شد دیدگاه اطرافیانم تغییر کند و حتی شناخت بیشتری نسبت یه این رشته پیدا کنند.

ملی پوش فوتبال هفت نفره در پایان گفت: تیم ملی ایران جایگاه خوبی در جهان دارد و توانسته افتخارات مختلفی در مسابقات بدست آورد و من امیدوارم که در اسپانیا هم بتوانیم با بهترین نتیجه این مسیر را ادامه دهیم و با دست پر به کشور برگردیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu