1403/5/17

کد خبر: 17377

1400-10-11 13:25:24

متقیان: آرزو دارم مدال پارالمپیک توکیو را کسب کنم

ملی پوش پارادوومیدانی گفت: آرزو دارم در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برای کشورم مدال آوری کنم.

هاشمیه متقیان ملی پوش پارادوومیدانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: ابتدا در رشته والیبال نشسته فعالیت می کردم اما به دلیل شرایط جسمانی ام نتوانستم این مسیر را ادامه دهم و با پیشنهاد مربی ام وارد دوومیدانی شدم و خوشبختانه در این رشته پس از ۳ سال حضور توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم.

وی ادامه داد: بهترین موفقیتم به مربوط به مدال نقره بازی های پاراآسیایی کره جنوبی است اما شیرین ترین خاطره ورزشی ام مربوط به مدال نقره رقابت های جهانی لندن است و آرزو دارم که بتوانم چهارمی پارالمپیک ریو را با کسب مدال در ۲۰۲۰ توکیو جبران کنم.

متقیان افزود: مربی ام مشوق اصلی من بود و خانواده ام کمک زیادی به من کردند تا بتوانم در این رشته پیشرفت کنم.

وی عنوان کرد: با توجه به هدفی که دارم ۶ روز در هفته را به تمرین می پردازم و تمام زمان ام را صرف آماده شدن برای مسابقات می کنم و روز جمعه ریکاوری انجام می دهم.

متقیان اظهار داشت: خوشبختانه موفقیت های ورزشکاران جانبازان و معلولین باعث شد تا افرادی که دارای معلولیت هستند با ورزش آشنایی پیدا کنند و برای ورود به این عرصه علاقه مند شوند. در مسابقات بسیاری شاهد حضور تعدادی از ورزشکاران جوان بودم که برای ورود به پارادوومیدانی علاقه ی زیادی داشتند.

ملی پوش پارادوومیدانی در پایان گفت: امیدوارم که مانند بازی های پاراآسیایی جاکارتا که توانستم برای تیم ملی و کشورم افتخار آفرینی کنم و مدال بدست آورم در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هم به این موفقیت دست پیدا کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu