1403/5/17

کد خبر: 17440

1400-10-11 13:25:24

در دوره بین المللی مربیگری تایلند روش های نوینی ارائه شد

مربی والیبال نشسته تیم دخانیات گفت: در دوره بین المللی که در کشور تایلند برگزار شد جدیدترین روش های مدیریت و مربیگری آموزش داده شد.

محمدرضا رحیمی، مربی والیبال نشسته تیم باشگاه دخانیات در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین درباره دوره بین المللی مربیگری ۲۰۱۹ تایلند بیان کرد: دوره بسیار خوبی بود و درباره بحث آنالیز و برنامه ریزی در بخش تمرین نکات مختلفی آموزش داده شد که دیدگاه بهتری را برای مربیان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در این دوره مربیانی از کشورهای مختلف جهان حضور داشتند و مدرسین در کلاس های تئوری در مورد فلسفه مربیگری، نحوه روانشناسی ورزش صحبت کردند و در بخش عملی نحوه طراحی تمرین کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت آموزش داده شد.

رحیمی افزود: در این دوره سطح آگاهی مربیان ارتقا خوبی پیدا کرد چرا که علاوه بر موارد فوق، درباره نحوه آنالیز تیم نیز آموزش هایی داده شد که می تواند به مربی در زمان چیدمان تیم در مسابقات کمک زیادی کند.

پیشکسوت والیبال نشسته در پایان گفت: حضور مربیان و داوران ما در این کلاس ها باعث می شود در آینده بازیکنان ما هم با آخرین تغییرات روز والیبال نشسته آشنا شوند و تیم ها با آگاهی بیشتری در رقابت ها شرکت کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu