1403/5/17

کد خبر: 17444

1400-10-11 13:25:24

کسب جایگاه دوم گروه الف هیئت های جانبازان و معلولین حاصل همدلی در استان مازندران است

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین مازندران گفت: کسب جایگاه دومی در گروه الف کشوری حاصل همدلی در سطح استان است.

نقی مهدوی، رئیس هیئت مازندران، به روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: ایستادن در جایگاه دوم گروه الف کشوری حاصل همدلی و همکاری در سطح پرسنل استان و هیئت ها در شهرستان های تابعه است.

مهدوی تاکید کرد: در ارزشیابی سال ۹۶ به طور مشترک با خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار گرفتیم اما در سال گذشته با افزایش فعالیت ها و برنامه ریزی منسجم تر توانستیم در گروه الف، یک پله صعود کنیم و در میان هیئت ها، عنوان دومی را به مازندران اختصاص دهیم.

وی افزود: در سال ۱۳۹۷، ما علاوه بر حضور پررنگ در رقابت های باشگاهی و کشوری، مدال های رنگارنگی را در مسابقات برون مرزی کسب کردیم. دستاورد یک ساله ی ما ۱۸ مدال در خارج از مرزهای ایران بود. مازندران ۹ ورزشکار، ۲ مربی و یک داور به جاکارتا اعزام کرد که پنج طلا و یک برنز به دست آوردند.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین مازندران ادامه داد: حضور ۲۷ ملی پوش در اردوهای مختلف تیم های ملی یکی از نقاط قوت استان ما در سال ۹۷ بود که با تلاش ها و پیگیری های هیئت، موفق شدیم مراسم تجلیل از قهرمانان را نیز به خوبی برگزاری کنیم. همچنین در کنار توجه به ورزش قهرمانی، از آموزش و ورزش همگانی غافل نبودیم و در این دو حوزه نیز فعالیت های زیادی کردیم که گزارش و مستندات آن را به صورت مشروح به فدراسیون ارائه دادیم.

نقی مهدوی در پایان گفت: در سالی که گذشت، همکاران و حامیان مالی ورزش جانبازان و معلولین مازندران را به خوبی یاری کردند. همچنین اداره کل بهزیستی، سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اداره کل ورزش و صدا وسیمای استان با ما همراه بودند که از همگی سپاسگزاریم و امیدوارم در سال جاری نیز بتوانیم با همکاری و انسجام عملکرد موفقی داشته باشیم.

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین مازندران در بررسی عملکرد کشوری هیئت های استانی سال ۹۷ موفق شد با ۸۵۵ امتیاز، رتبه دوم را در میان استان های گروه الف بدست آورد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu