1403/5/17

کد خبر: 17761

1400-10-11 13:25:24

انتشار قوانین و مقررات بسکتبال با ویلچر به زبان فارسی در وب سایت فدراسیون جهانی

جعفر محمدپور، رئیس کمیته داوران و مسابقات بسکتبال با ویلچر کشورمان از انتشار کتاب خود به زبان فارسی در وب سایت فدراسیون جهانی خبر داد.

رئیس کمیته داوران و مسابقات بسکتبال با ویلچر، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: سال ۲۰۱۴ کتاب قوانین و مقررات بسکتبال با ویلچر را به فارسی ترجمه و منتشر کردم. با توجه به اینکه بعد از مسابقات جهانی آلمان قوانین این رشته تغییر کرد، مجددا این قوانین را ترجمه و در قالب کتاب چاپ کردم.

جعفر محمدپور ادامه داد: پس از تهیه این کتاب، با دبیر فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر صحبت کردم و فایل این کتاب را برای آنها فرستادم و خوشبختانه پس از تائید، فایل این کتاب به زبان فارسی روی سایت جهانی قرار گرفت تا علاوه بر ایران، کشورهایی مانند افغانستان، پاکستان و بخش هایی از بحرین که به زبان فارسی صحبت می کنند هم از آخرین تغییرات قوانین مطلع شوند و خوشحالم که این افتخار به نام کشورمان به ثبت رسید.

وی افزود: سال های گذشته در بحث داوری و نحوه برگزاری مسابقات مرجع واحدی وجود نداشت و همین موضوع باعث می شد که در رقابت ها بازیکنان به دلیل عدم شناخت کافی به قوانین به داوری اعتراض کنند و گاها در رویدادهای بین المللی به دلیل اعتراض ۳ اخطار دریافت می کردند و این اتفاق می توانست در ترکیب تیم اثر منفی داشته باشد و مربیان را با مشکل مواجه کند.

محمدپور در پایان گفت: اکنون با انتشار این کتاب جامعه بسکتبال با ویلچر کشورمان می تواند با تهیه آن و یا دانلود فایل از سایت فدراسیون جهانی از آخرین تغییرات قوانین و مقررات مطلع شود. امیدوارم با مطالعه این کتاب، مربیان و بازیکنان در مسابقات آینده در بحث داوری  با مشکل مواجه نشوند.

 

علاقه مندان می توانند از طریق لینک زیر نسخه فارسی قانون را دانلود و استفاده کنند:

https://iwbf.rg/wp-content/Persian.pdf

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu