1403/5/17

کد خبر: 18113

1400-10-11 13:25:24

ملی پوش پارا دوومیدانی: در پارالمپیک توکیو به دنبال کسب ۲ مدال طلا هستم

امیری گفت: هدفم  کسب ۲ مدال طلا در توکیو ۲۰۲۰ است و آرزو دارم رکورد پارالمپیک را به نام ایران ثبت کنم.

حامد امیری، ملی پوش پارا دو و میدانی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: پیش از اینکه در سال ۱۳۹۱ به دلیل تصادف از ناحیه کمر آسیب ببینم، حدود ۱۲ سال عضو تیم ملی قوی ترین مردان ایران بودم اما پس از این اتفاق وارد پارادوومیدانی شدم و خوشبختانه توانستم در رقابت های برون مرزی با کسب مدال های مختلف برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی ادامه داد: همیشه شیرین ترین خاطره ورزشی برای هر ورزشکاری مربوط به زمان کسب مدال است ومن هم از این موضوع مستثنی نیستم و بهترین لحظاتم به  زمانی برمی گردد که توانستم با ایستادن روی سکوهای قهرمانی، پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

امیری افزود: هدفم کسب دو مدال طلا در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و آرزو دارم رکورد این مسابقات را به نام کشورم ثبت کنم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشم را به کار می گیرم و به اندازه افراد سالم تمرین می کنم.

ملی پوش پارادوومیدانی اظهار داشت: کسب مدال در رقابت های جهانی و آسیایی کار چندان ساده ای نیست و برای هر بار ایستادن روی سکوهای قهرمانی باید روزهای زیادی به تمرین بپردازیم و من برای رسیدن به اهدافم دست از تلاش بر نمی دارم.

دارنده مدال طلای رقابت های آسیایی امارات عنوان کرد: مشوق اصلی من برای حضور در ورزش خانواده ام بودند و از همان کودکی برای رسیدن به موفقیت در ورزش حمایتم کردند.

امیری در پایان گفت: امیدوارم تمام ملی پوشان کشورمان در رقابت های مختلف جهانی با مدال به ایران بازگردند و من هم بتوانم در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu