1403/5/17

کد خبر: 18551

1400-10-11 13:25:24

نشست آسیب‌شناسی و هم‌اندیشی برگزاری لیگ بسکتبال با ویلچر

جلسه آسیب‌شناسی و هم‌اندیشی لیگ بسکتبال با ویلچر، ظهر امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ جلسه آسیب‌شناسی و هم‌اندیشی لیگ بسکتبال با ویلچر، امروز چهارشنبه ۹‌مرداد ماه با حضور نمایندگان تیم های باشگاهی و استان‌ها تشکیل و طی آن نقاط ضعف و قوت برگزاری رقابت های لیگ سال ۹۷ بررسی شد.

در این جلسه مهرداد آگین رئیس انجمن، علی آرزومندی مدیر تیم‌های ملی، جعفر محمدپور مسئول لیگ بسکتبال با ویلچر و نمایندگان استان های آمل، قم، قزوین، خوزستان، البرز، مرکزی  اصفهان، هرمزگان، اردبیل حضور داشتند که به ترتیب به بیان مسائل و نقطه نظرات خود در مورد مسابقات سال گذشته و راهکارهای بهبود نحوه برگزاری رقابت‌های سال ۹۸ پرداختند.

گفتنی است، تدوین برنامه سالیانه مسابقات لیگ، میزبانی شایسته، پرداخت ورودی مسابقات در زمان مقرر، اسپانسرینگ، داوری، نقل وانتقال بازیکنان، زمان برگزاری مسابقات و استفاده بهینه و فنی از لیگ برای تقویت تیم های ملی از جمله مسائلی بودند که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه مقرر شد، برنامه سالیانه رقابت‌های دسته یک و برتر لیگ بسکتبال با ویلچر در سال ۹۸ تدوین و برای استان‌ها ارسال گردد و نیز تاریخ نقل و انتقالات بازیکنان نیز مشخص و اعلام شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu