1403/5/17

کد خبر: 18606

1400-10-11 13:25:24

مشارکت در حمایت از طرح ساخت واحدهای مسکونی مناطق سیل زده

 

دکتر صمیمی گفت: جامعه ورزش های جانبازان و معلولین از طرح ساخت واحدهای مسکونی کمیته بسیج وزارت ورزش و جوانان برای مردم مناطق سیل زده حمایت می کند.

دکتر حمید علی صمیمی ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی درباره مشارکت و کمک های این فدراسیون به مردم مناطق سیل زده بیان کرد: ابتدای سال جاری مردم برخی از استان های کشورمان دچار حادثه سیل شدند و از همان ابتدا کمک های جامعه ورزش آغاز شد و در این راستا و در فاز اول یاری رسانی به هموطنان آسیب دیده، مسئولین، قهرمانان، ورزشکاران و تمام هیئت های استانی  فدراسیون با کمک های نقدی، تهیه وسایل مورد نیاز و همچنین با در اختیار قرار دادن اماکن مختلف برای اسکان به یاری هموطنان آسیب دیده شتافتند.

وی ادامه داد: اکنون و در فاز دوم کمک رسانی ها، کمیته بسیج وزارت و رزش و جوانان اقدام به ساخت واحدهای مسکونی کرده است. فدراسیون جانبازان و معلولین که در این کمیته عضویت دارد در تلاش است که با همکاری ورزشکاران، مربیان، هیئت های استانی و پرسنل خود در این مسیر گام مثبتی بردارد.

ریاست فدراسیون در پایان گفت: ورزش جانبازان و معلولین که همواره با افتخار آفرینی های خود موجب شادی مردم ایران شده است در این مقطع نیز با کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل، همه توان خود را برای مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی به کار می گیرد.

گفتنی است گفتنی است شماره حساب جهت واریز کمک های نقدی به نام "حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج" که مورد تائید دادستان کل کشور و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می باشد به شرح زیر است:

شماره شبا IR030150000005151818086011 بانک سپه، شماره عابر بانک ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ بانک سپه و شماره حساب اینترنتی ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ بانک سپه.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu