1403/5/17

کد خبر: 18660

1400-10-11 13:25:24

ملی پوش بسکتبال با ویلچر: سقف آرزوهایم در ورزش بلند است/ دوست دارم لژیونر بودن را تجربه کنم

عباسی گفت: سقف آرزوهایم در ورزش بلند است چرا که همیشه فرصتی برای کسب موفقیت بیشتر وجود دارد.

مهدی عباسی ملی پوش بسکتبال با ویلچر کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: سال ۱۳۸۹ و زمانی که ۸ ساله بودم در اثر سانحه تصادف از ناحیه پا دچار معلولیت شدم و حدود یکسال پس از این اتفاق از طریق معلم ورزش ام با بسکتبال با ویلچر آشنا و به این رشته علاقه مند شدم و اکنون نزدیک به ۷ سال است که به صورت حرفه ای تمرین می کنم.

وی ادامه داد: اکنون دانش آموز هستم و در کنار ورزش، تحصیلاتم را هم ادامه می دهم و تلاش می کنم در هر دو زمینه برای کشور و خانواده ام فرد مفید و موفقی باشم. در تمام این مدت مشوق اصلی من پدرم بود و بعد از او، مربیان ام با حمایت هایی که داشتند باعث شدند موفقیت هایم در این رشته بیشتر شود.

عباسی افزود: در ورزش سقفی برای آرزوهای ام وجود ندارد و همیشه می توان برای متفاوت بودن و پیشرفت تلاش کرد اما رسیدن به موفقیت و شاد کردن دل پدرم بزرگترین آروزیی است که در زندگی ام دارم.

ملی پوش بسکتبال با ویلچر عنوان کرد: عضو تیم باشگاهی اراک هستم و روزانه بین ۲ تا ۶ ساعت تمرین می کنم و همراه با این تیم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضور داشتم اما دوست دارم مانند دیگر ملی پوشان بسکتبال با ویلچر بتوانم به عنوان لژیونر در تیم های باشگاهی سایر کشورها بازی کنم و در این زمینه هم بازیکن موفقی باشم.

وی اظهار داشت: پیش از این در تیم ملی جوانان حضور داشتم و خوشبختانه همراه تیم در مسابقات بین المللی انتخابی جهان در سال ۱۳۹۵ عنوان قهرمانی را تجربه کردم و در رقابت های جهانی کانادا نیز در رده هشتم ایستادیم.

عباسی تصریح کرد: بعد از اینکه همراه تیم ملی توانستم عنوان قهرمانی را تجربه کنم دیدگاه خانواده و اطرافیانم تغییر کرد و متوجه شدند که با وجود معلولیت هم می توان توانمند بود و افتخار آفرینی کرد. افرادی که دارای معلولیت هستند نسبت به دیگران از استعدادهای بیشتر برخوردارند فقط کافی است که باور کنند و با ورود به دنیای ورزش توانایی های خود را ارزیابی کنند.

وی عنوان کرد: علاوه بر بسکتبال، به رشته های پارا دوومیدانی و پارا وزنه برداری علاقه دارم و همچنین در فوتبال طرفدار تیم های پرسپولیس و بارسلونا هستم و نتایج آنها را دنبال می کنم.

عباسی بیان کرد: در حال حاضر از جوان ترین بازیکنان تیم ملی هستم و این فرصت مناسبی است تا از سایر هم تیمی های خودم در زمینه ورزش و زندگی درس بگیرم و سعی می کنم بازیکن خوبی برای تیم باشم.

ملی پوش بسکتبال با ویلچر در پایان گفت: تیم خیلی خوبی داریم و انگیزه تمام بازیکنان برای رسیدن به موفقیت در مسابقات پیش رو زیاد است و امیدوارم که بتوانیم با کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دست پر به کشور برگردیم و برای بزرگترین رویداد ورزشی آماده شویم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu