1403/5/18

کد خبر: 18796

1400-10-11 13:25:24

سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مبارک باد

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین مرداد، ۲۶ مرداد، فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی می دارد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون؛ ۲۶ مرداد، یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی کشورمان است.

ایران در این روز، شاهد آزادی و بازگشت انسان هایی به میهن بود بود که در راه عهد و پیمان شان با خد ، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، علی رغم درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف نمایند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

امام خمینی(ره) :

اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود.

مقام معظم رهبری:

شما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غصب‌ شده بودید. خدای متعال شما را به ملّت و به این کشور اسلامی برگرداند.  شماها ده سال، هشت سال کمتر یا بیشتر سخت‌ترین دوران را گذراندید. جوانی و زندگی باطراوت دوران شباب را در راه خدا دادید، اما ضرر نکردید؛ چون با خدا معامله کردید. صبر و استقامت شما، به اسلام آبرو بخشید. خانواده‌های شما با صبر خود اسلام را روسفید کردند و به نظام و جمهوری اسلامی آبرو دادند. در این مدت هشت سال و ده سال و دوران تلخ اسارتِ شما در دست دشمن، ملت ایران با سربلندی از گذرگاه‌های بسیار سختی عبور کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu