1403/5/18

کد خبر: 19051

1400-10-11 13:25:24

پیگیر وضعیت اماکن ورزشی در هیئت استان‌ها هستیم

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: پیگیر وضعیت سالن و اماکن ورزشی در هیئت استان‌ها هستیم تا فضا برای تمرین ورزشکاران مهیا باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدراسیون بیان کرد:

فدراسیون و هیئت‌های استانی ورزش افراد دارای معلولیت با ورزشکارانی مواجه هستند که نیاز به شرایط خاص‌تر و ویژه‌تری دارند. البته به طور حتم زحمات و فداکاری مسئولان باعث شده تا این فضا مهیا شود و ورزشکاران ما بارها در رویدادهای مختلف پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورند.

وی افزود: پیگیر وضعیت در اختیار قرار گرفتن سالن‌ها و اماکن ورزشی در هیئت استان‌ها خواهیم بود تا فضا برای تمرین ورزشکاران وجود داشته باشد.

فرهادی‌زاد ادامه داد: سختی کار فدراسیون را درک می‌کنم چرا که تعدد رشته‌ها زیاد است و امیدوارم که تسهیلات و امکانات به گونه‌ای باشد که بتواند پاسخگوی نیاز ورزشکاران باشد.

وی عنوان کرد: به دنبال ایجاد فضایی هستیم که بودجه به دست هیئت‌ها برسد و تسهیلات لازم به داخل هیئت ها وارد شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک و هیئت ها تشکر می کنم که فضا را برای کسب موفقیت‌های مختلف مهیا کردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu