1403/5/18

کد خبر: 19473

1400-10-11 13:25:24

جوان ترین بازیکنان لیگ را به تیم ملی دعوت کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: جوان ترین بازیکنان لیگ سال ۹۷ را با هدف پشتوانه سازی برای تیم ملی دعوت کردیم.

مریم ایرانمنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: اولین مرحله اردو تیم ملی برای آمادگی در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو با حضور ۱۶ بازیکن از ۹ استان برگزار شد و در این اردو با هدف پشتوانه سازی برای تیم ملی از فاطمه غفاری و فاطمه جهانی از کرمان و زهرا صابری از خراسان رضوی جوان ترین بازیکنان لیگ سال ۹۷ هم دعوت کردیم که خوشبختانه عملکرد خوبی هم از خود نشان دادند.

وی افزود: چند سال است که در اردو های تیم ملی حضور دارم و این اولین باری بود که دیدم از همان روز اول، بازیکنان با آمادگی کامل و با انگیزه بالایی آمده اند که این اتفاق بسیار امیدوار کننده است. خوشبختانه شاهد روند رو به رشد ملی پوشان بودیم و این نشان می دهد ما به هدف مان، اصلاح حرکات اشتباه بازیکنان و انجام تمرینات مکمل، رسیدیم و ورزشکاران توانستند به بهترین عملکرد خود برسند.

ایرانمنش ادامه داد: ترکیب تیم ملی به طور حتم در اردوهای آینده تغییر می کند و بهترین نفرات در تیم باقی می مانند. اما باز هم از حضور جوانان استفاده خواهیم کرد و اگر در لیگ امسال نیز ورزشکاری با عملکرد فنی بالا وجود داشته باشد به تیم ملی دعوت می کنیم تا شرایط برای ارتقا بازیکنان مهیا شود.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: در این اردو برنامه ترکیبی از تمرینات قدرتی و انعطاف پذیر بود و در کنار کار با توپ، ملی پوشان تمرینات بدنسازی را نیز پیگیری کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: ماه آینده فدراسیون جهانی زمان و مکان رقابت های کسب سهمیه ۲۰۲۰ توکیو را اعلام خواهد کرد و ما بر اساس آن برنامه اردوها را تنظیم می کنیم تا در فرصت باقی مانده بازیکنان را به آمادگی ازم برسانیم.

ایرانمنش اظهار داشت: در این رقابت ها تمام کشورهایی که موفق به کسب سهمیه نشدند حضور خواهند داشت و کار ما برای رسیدن به سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ با وجود تیم هایی مانند کانادا و ایتالیا سخت است اما ما تمام تلاش مان را به کار می گیریم و رسیدن به توکیو را دور از دسترس نمی دانیم.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم اردوها را به صورت متصل و منظم در محل فدراسیون برگزار کنیم چرا که شرایط سالن و امکانات فدراسیون برای تمرین بازیکنان بسیار مناسب است و از این جهت هم از مسئولان تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانیم از این امکانات برای آمادگی هر چه بیشتر تیم استفاده کنیم.

ایرانمنش ادامه داد: برنامه تمرینات ملی پوشان را بر اساس آخرین قوانین روز این رشته و بر اساس آنالیز بازی تیم های حاضر در مسابقات کسب سهمیه و همچنین با توجه به مطالبی که در دوره بین المللی دیده بودم تنظیم کردم و تمام تلاشم این است که ملی پوشان تمرینات به روز تری داشته باشند تا آمادگی آنها افزایش پیدا کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پایان گفت: در کنار برنامه های تیم ملی، به دنبال بحث استعدادیابی و برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در بخش بانوان هستیم و در همین راستا با رئیس انجمن هم صحبت هایی انجام شده و قرار است در سال جاری فراخوانی برای بانوان علاقه مند به والیبال نشسته در رده سنی مشخصی داشته باشیم تا پس از بررسی شرایط آنها بازیکنان جدید را به لیگ و تیم ملی وارد کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu