1403/5/18

کد خبر: 19651

1400-10-11 13:25:24

در صدد تنظیم آئین نامه مسابقات لیگ هستیم

رئیس انجمن پارا وزنه برداری کشورمان، از برنامه های آینده این رشته خبر داد.

بابک محمدی، رئیس انجمن پارا وزنه برداری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: مباحث ابتدایی درباره برگزاری رقابت های لیگ صورت گرفته است و در تلاشیم آئین نامه این مسابقات را تنظیم و پس از تائید مسئولان شرایط اجرای این رقابت ها فراهم کنیم.

بابک محمدی ادامه داد: در حال حاضر برنامه ریزی رقابت های قهرمانی کشور را انجام داده ایم و با توجه به موافقت مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک به دنبال حضور نمیندگان IPC در این رویداد هستیم تا مانند ادوار گذشته این مسابقات در سطح خوبی برگزار شود و ورزشکاران بتوانند در رنکینگ جهانی قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: رقابت های قهرمانی کشور که ابتدای زمستان امسال برگزار می شود، فرصت مناسبی است تا ورزشکاران مستعد و توانمند را شناسایی کنیم و از حضور آنها در تیم ملی با هدف پشتوانه سازی در اوزان مختلف استفاده کنیم.

محمدی در مورد حضور بانوان ورزشکار در مسابقات گفت: به دنبال برگزاری رقابت های کشوری در این گروه نیز هستیم و پس از تائید نهایی از سوی مسئولان و ایجاد شرایط لازم، مسابقات آنها را برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد تیم ملی عنوان کرد: اردوهای تیم ملی از ابتدای سال جاری به منظور آمادگی ملی پوشان برای رقابت های جهانی قزاقستان و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آغاز شد و خوشبختانه تاکنون وزنه برداران ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. ما نیز با دعوت از ورزشکاران مستعد، تلاش کردیم در کنار آماده سازی ملی پوشان برای پارالمپیک، پشتوانه سازی تیم ملی را هم پیگیری نماییم، تا ورزشکاران جوان در کنار با تجربه ها آمادگی لازم را پیدا کنند و تیم ملی در آینده در تمام اوزان نماینده داشته باشد.

رئیس انجمن در پایان گفت: در بخش کادر فنی تیم ملی سعی کردیم در اردوهای مختلف از مربیان تیم های استانی هم دعوت کنیم تا با حضور در اردو از تجربیات سرمربی و دیگر مربیان هم بهره مند شوند و همچنین دانش خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند. این فرصت مناسبی برای مربیان ما است تا بتوانند تجربه ای که در اردو تیم ملی بدست می آورند را در اختیار تیم های استانی خود قرار دهند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu