1403/5/18

کد خبر: 20025

1400-10-11 13:25:24

قرعه کشی لیگ برتر والیبال نشسته مردان ۳۰ مهر برگزار می شود

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته از زمان قرعه کشی لیگ برتر مردان خبر داد.

مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: لیگ برتر والیبال نشسته مانند سال گذشته برگزار خواهد شد و تاکنون ۶ تیم در بخش مردان اعلام آمادگی کردند و قرار است روز سه شنبه ۳۰ مهر ماه مراسم قرعه کشی لیگ در محل فدراسیون انجام شود.

وی درباره لیگ بانوان عنوان کرد: استان ها تا پایان مهر ماه فرصت دارند تا اسامی تیم های حاضر در لیگ خود را اعلام کنند و پس از آن ۱۱ آبان ماه نیز قرعه کشی لیگ بانوان را برگزار می کنیم و رقابت های لیگ در این گروه نیز آغاز خواهد شد.

آشوری در باره مرحله فینال جام حذفی اظهار داشت: قرار بود که مرحله فینال با حضور ۴ تیم برگزار شود اما تیم های اراک و مشهد به دلیل عملکرد خیلی خوبی که داشتند و نیز پشتوانه سازی برای تیم های استان ها، فینال با حضور ۶ تیم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می گردد تا وضعیت تیم های برتر نخستین دوره رقابت های جام حذفی مشخص شود.

رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که در این مدت از والیبال نشسته حمایت کردند و باعث شدند تا مسابقات جام حذفی به خوبی برگزار شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu