1403/5/18

کد خبر: 20039

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت استان زنجان

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان با ریاست دکتر صمیمی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ مجمع عمومی سالیانه هیئت استان زنجان به ریاست دکتر صمیمی و با حضور کشاورز معاونت امور استان‌های فدراسیون، خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان، مرادی رئیس هیئت، نماینده ورزشکاران، نماینده مربیان، نماینده باشگاه‌های استان و روسای هیئت‌های شهرستان‌ها ‌و دیگر اعضای مجمع امروز یکشنبه ۲۱ مهرماه در محل اداره کل ورز و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع ابتدا مرادی رئیس هیئت استان، گزارشی از مقام‌های کسب شده کشوری و برون مرزی ورزشکاران استان، برگزاری دوره‌های آموزشی و فعالیت های هفته پارالمپیک و روز جهانی معلولین، امور مالی هیئت، برنامه و تقویم ورزشی سال ۹۸ این استان ارائه کرد.

سپس اعضاء مجمع درخصوص سالن و مجموعه ورزشی اختصاصی، رفت و آمد ورزشکاران در لیگ های باشگاهی، مشکلات هیئت از مدیر کل ورزش استان و ریاست فدراسیون در خصوص تجهیزات ورزشی به ویژه توپ بوچیا در خواست مساعدت کردند.

دکتر صمیمی ضمن در این مجمع از رئیس، نایب رئیس، دبیر و عوامل اجرایی هیئت برای فعالیت های این هیئت و نیز کسب عنوان هیئت برتر در سال های ۹۶ و ۹۷ تقدیر و تشکر کرد.

دکتر خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز ضمن تشکر از عملکرد قابل قبول هیئت استان زنجان با وجود کمبود بودجه و امکانات، از حمایت اداره کل از برنامه های این هیئت ابراز امیدواری کرد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu