1403/5/19

کد خبر: 20390

1400-10-11 13:25:24

رقابت های جام حذفی از حساسیت های بالایی برخوردار بود/ از عملکرد شاگردانم راضی هستم

براتی گفت: تمام تیم ها با آمادگی کامل در جام حذفی حضور داشتند و همین باعث شد تا شاهد رقابت های نزدیکی باشیم.

حمید براتی سرمربی تیم والیبال نشسته هیئت البرز در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: تیم هیئت البرز سالیان طولانی است که در رقابت های لیگ باشگاهی حضور داشته است و خوشبختانه این تجربه و کیفیت فنی تیم باعث شد تا در دوره اول رقابت های جام حذفی کشور، عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

وی ادامه داد: رقابت های جام حذفی از سطح بالایی فنی برخوردار بود و تمام تیم ها با هدف کسب سکو نخست بازی می کردند و همین باعث شده بود تا شاهد رقابت های نزدیکی از سوی تیم ها باشیم و مسابقات با حساسیت های بالایی برگزار شود.

براتی افزود: ترکیب تیم ما از ابتدا در مسابقات جام حذفی ثابت بود و مطابق با قوانین جام، از بازیکنان استفاده می کردیم. از عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم و خوشبختانه توانستند آنچه که مد نظر کادر فنی بود را به خوبی در زمین بازی پیاده کنند.

سرمربی تیم والیبال نشسته هیئت البرز در پایان گفت: یکی از سخت ترین دوره ها برای قضاوت بود و با این وجود داوران توانستند به خوبی مسابقات را سوت بزنند و از این جهت از آنها تشکر می کنم. همچنین از مسئولان فدراسیون، انجمن و سازمان لیگ والیبال نشسته برای برگزاری این مسابقات و حمایتی که داشتند تشکر می کنم و امیدوارم در سال های آینده نیز شاهد تداوم برگزاری جام حذفی باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu