1403/5/19

کد خبر: 20394

1400-10-11 13:25:24

ملی پوشان مشکل مصدومیت ندارند/ تیم ملی تا مسابقات جهانی به صد در صد آمادگی خواهند رسید

بهمن رضایی رئیس پارا دوومیدانی کشورمان از شرایط تیم ملی برای رقابت های جهانی گفت.

بهمن رضایی رئیس انجمن پارا دوومیدانی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: نخستین اردو متمرکز تیم ملی برای رقابت های جهانی امارات برگزار شد و خوشبختانه ملی پوشان در وضعیت خوبی قرار دارند و ما با مشکل مصدومیت مواجه نیستیم.

وی ادامه داد: در این اردو از برخی ملی پوشان رکورد گیری کردیم و رکوردهای خیلی خوبی ثبت شد. امیدوارم همین روند در رقابت های جهانی امارات نیز وجود داشته باشد و ورزشکاران ما با قرار گرفتن در رنکینگ اول تا سوم، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را بدست آورند.

رئیس انجمن افزود: در این اردو ورزشکاران در دو نوبت زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین پرداختند و به گونه ای برنامه ریزی کردیم که در حد فاصل اردوها تمرینات ملی پوشان ادامه داشته باشد و سطح آمادگی آنها حفظ شود.

رضایی عنوان کرد: در ماده های دو و پرتاب در دو کلاس نشسته و ایستاده در این رقابت ها حضور خواهیم داشت و امیدوارم که ورزشکاران ما در این مسابقات بیشترین سهمیه را کسب کنند.

وی اظهار داشت: تا زمان اعزام به رقابت ها یک مرحله اردو دیگر خواهیم داشت تا ملی پوشان با ۱۰۰ در صد آمادگی خود راهی این مرحله از مسابقات شوند و بهترین نتیجه را بدست آورند.

رئیس انجمن در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایتی که از تیم ملی داشتند تشکر می کنم و امیدوارم که ملی پوشان ما با دست پر به کشور بازگردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu