1403/5/19

کد خبر: 20537

1400-10-11 13:25:24

سهمیه های پارالمپیک ۲۰۲۰ تیراندازی در سیدنی تکمیل شد

کوهپایه زاده از کسب سهمیه های ملی پوشان در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ استرالیا و برنامه های این انجمن خبر داد.

دکتر جلیل کوهپایه زاده، رئیس انجمن پاراتیراندازی، در گفتگو با وب سایت فدراسیون جانبازان و معلولین اظهار داشت: سیدنی آخرین مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ بود که در آن سهمیه پارالمپیک توزیع می شد و پنج ملی پوش کشورمان نیز برای تکمیل سهمیه های خود می بایست در این رویداد حضور پیدا کردند.

رئیس انجمن پاراتیراندازی ادامه داد: پیش از رقابت های استرالیا تیم ملی ایران ۴ نفر- سهمیه، کسب کرده بود که با حضور در سیدنی موفق به کسب ۶ نفر-سهمیه دیگر شد. رقیه شجاعی سهمیه مستقیم ماده R2 را به دست آورد و همچنین مجوز حضور در رقابت های R3 را پیدا کرد و ملی پوشان تپانچه کشورمان نیز سهمیه های خود را در سایر مواد کسب کردند.

وی افزود: در مجموع تیم ملی پاراتیراندازی ایران تاکنون، موفق به کسب ده سهمیه برای حضور در رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شده است و امیدواریم با مساعدت پارالمپیک و فدراسیون یک یا دو اعزام تدارکاتی برای کسب آمادگی بیشتر ملی پوشان هم داشته باشیم.

کوهپایه زاده در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما در انجمن پشتوانه سازی برای تیم ملی اعزامی به توکیو و برنامه ریزی برای رقابت های پاراآسیایی ۲۰۲۲ است که با برگزاری سه مرحله رقابت های آزاد تیراندازی در تهران، اصفهان و مازندران در این مسیر حرکت خود را آغاز کرده ایم. البته از مجموع رقابت های آزاد در سال ۹۸ یک مرحله باقی مانده است که در مشهد برگزار می شود و احتمالا در آذر ماه اجرا می شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu