1403/5/19

کد خبر: 21084

1400-10-11 13:25:24

ملی پوشان عملکرد قابل قبولی در رقابت های قهرمانی جهان امارات داشتند

رئیس انجمن پارا دو و میدانی گفت: خوشبختانه تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان امارات نتایج قابل قبولی کسب کرد و ملی پوشان دست پر به کشور بازگشتند.

بهمن رضایی رئیس انجمن پارا دو و میدانی در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین درباره رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ امارات بیان کرد: در مسابقات امسال تعداد ورزشکاران و کشورهای شرکت کننده نسبت به ادوار قبلی بیشتر بود و نزدیک به ۴۰ رکورد جدید در این دوره به ثبت رسید که نشان از سطح بالای رقابت ها و میزان آمادگی تیم ها داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه ملی پوشان ما عملکرد خوبی داشتند، با کسب مدال های رنگارنگ و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورند و دست پر به کشور بازگشتند. البته سهمیه پارالمپیک تا پایان خرداد سال آینده توزیع می شود و ما می توانیم با حضور در رقابت های مختلف تعداد آن را برای کاروان ایران افزایش دهیم.

رضایی افزود: کشورهای مختلف پیش از حضور در این رقابت ها، در تورنمنت های زیاد شرکت کرده بودند و با آمادگی زیادی در این دوره حاضر شدند. در طول مسابقات، نمایندگان کشورهای هند، برزیل، چین و ازبکستان نتایج خوبی بدست آوردند که این موضوع نشان می دهد مسابقات پارا دو و میدانی در حال پیشرفت است و ما باید با آمادگی بیشتری شرکت کنیم تا جایگاه تیم ملی حفظ شود.

وی عنوان کرد: داوری در این دوره خوب بود اما در طول مسابقات با مشکل ویدئو چک مواجه بودیم. چرا که بر خلاف رقابت های قبلی نتیجه ویدئو چک بعد از مسابقات اعلام می شد و این اتفاق جایگاه ورزشکاران و نتایج را تغییر می داد و خوشبختانه ما با اعتراضی که در این زمینه داشتیم مدال مختاری و محمدیاری حفظ شد.

رئیس انجمن در پایان گفت: در حال حاضر با صحبت هایی که با مسئول فنی کمیته ملی پارالمپیک انجام دادیم، تصمیم گرفتیم برای مسابقات آینده اردوهای متمرکز بیشتری برگزار کنیم تا ورزشکاران ما از نظر فنی با آمادگی کامل تری راهی رقابت ها شوند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu