1403/5/19

کد خبر: 21104

1400-10-11 13:25:24

بسکتبال با ویلچر تمام زندگی ام است/ بزرگ ترین هدف ورزشی ام کسب مدال پارالمپیک است

ملی پوش بسکتبال با ویلچر بانوان از اهداف و برنامه های خود در این رشته گفت.

سمیه کوهزادپور ملی پوش بسکتبال با ویلچر بانوان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: با توجه به شرایط جسمانی که داشتم مدیر مدرسه ام این رشته را به من معرفی کرد و از آن زمان تاکنون حدود ۹ سال است که بسکتبال بازی می کنم و همراه تیم ملی در مسابقات مختلفی حضور داشتم.

وی ادامه داد: در کنار بسکتبال، در رشته تنیس روی میز فعالیت می کردم و حتی به اردو تیم ملی دعوت شدم اما با توجه به اینکه بسکتبال تمام زندگی ام است به اردو تیم ملی تنیس روی میز نرفتم و در همین رشته فعالیت ورزشی ام را ادامه دادم.

کوهزاد پور افزود: آرزو و هدف ورزشی ام کسب مدال و سکو پارالمپیک است که امیدوارم بتوانم همراه تیم ملی به این هدفم برسم و پرچم ایران را در این رویداد بزرگ به اهتزاز درآورم.

ملی پوش بسکتبال با ویلچر بانوان عنوان کرد: با ورود به دنیای ورزش توانستم مستقل تر زندگی کنم و از اینکه می بینم خانواده ام دیگر نگرانی نسبت به شرایط ام ندارند بسیار خوشحال هستم و اکنون آنها نیز متوجه شدند که من فردی خستگی ناپیذیرم و می توانم برای جامعه ام فرد موفقی باشم.

ملی پوش بسکتبال با ویلچر بانوان در پایان گفت: اگر روزی به عنوان بازیکن از دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کنم به طور حتم به عنوان مربی به فعالیتم در بسکتبال ادامه می دهم و تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان تر قرار خواهم داد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu