1403/5/20

کد خبر: 21974

1400-10-11 13:25:24

دکتر قدمی برای تصدی پست ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ثبت نام کرد

دکتر مجید قدمی، صبح امروز، برای تصدی پست ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین ثبت نام کرد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون؛ ثبت نام کاندیداهای انتخابات از  ۱۸ آذر ماه آغاز شد و بر همین اساس، امروز یکشنبه یکم دی ماه در آخرین روز از مهلت اعلام شده، دکتر مجید قدمی، به عنوان دهمین کاندیدا برای تصدی پست ریاست، با حضور در دبیرخانه مجمع، اقدام به ثبت نام نمود.

دکتر مجید قدمی، در حال حاضر مشاور وزیر آموزش و پرورش است که در کارنامه خود، معاونت وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مدت ۱۵ سال، عضو افتخاری کمیته ملی پارالمپیک، عضو هیئت مدیره فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، عضو هیئت مدیره فدراسیون نابینایان و کم بینایان، استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی با درجه دانشیاری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، سابقه حضور ۳۰ ساله در مدارس استثنایی را دارد.

تاکنون نقی مهدوی، محمدرضا موچانی، محمدحسن قادری، جعفر عسگری، روزبه زورقی، مرتضی شعاعی، کرم‌اله علیمرادی، امیر ماندگارفر، علی اکبر حسن پور و مجید قدمی برای پست ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ثبت نام کرده اند.

 افراد واجد شرایط و علاقه مند به احراز این پست، می توانند امروز یکشنبه اول دی ماه، در آخرین روز از مهلت ثبت نام، از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بعدازظهر، اقدام به دریافت فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز خود در دبیرخانه مجمع نمایند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu