1403/5/20

کد خبر: 22336

1400-10-11 13:25:24

نبوی و نریمانی همچنان در صدر رنکینگ پاراتکواندو جهان قرار دارند

فدراسیون جهانی تکواندو، آخرین رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، آخرین رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۱۹ از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد.

بر همین اساس "مهتاب نبوی" نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان در وزن ۵۸- کیلوگرم (۴۱ K) با ۱۱۰ امتیاز همچنان رده نخست قرار دارد.

"سعید صادقیان‌پور" هوگوپوش وزن ۶۱- کیلوگرم (۴۲ K) با ۲۴۱ امتیاز در رده دوم ایستاد. "سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس K44 با ۶۴٫۲۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

"محمدرضا شعبانی" نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم (۴۲ K) با کسب ۹۴٫۴۳ امتیاز در رده ششم ایستاد  و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۱۲٫۴۸ امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد.

"احمد نریمانی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۲ K) با ۲۱۹٫۸۰ امتیاز همچنان در رده نخست قرار دارد. "مهدی بهرامی آذر" در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K43) با ۱۲۴ امتیاز جایگاه دومی خود را حفظ کرد.

"مهدی پوررهنما" در وزن ۷۵- کیلوگرم (۴۴ K) با ۲۰۸٫۱۲ امتیاز در رده سوم ایستاد. "محمود جعفرزاده" نیز ۵۷٫۹۰  امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد. "علیرضا بخت" دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در جایگاه چهل و ششم قرار دارد.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K) با ۱۶۰٫۴۸ امتیاز رده چهارمی خود را حفظ کرد. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۵۵٫۶۶ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت. "محسن عبدی" نیز در این وزن با ۹ امتیاز در جایگاه سی و نهم ایستاد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu