1403/5/21

کد خبر: 22995

1400-10-11 13:25:24

نظرپور: با قهرمانی در مسابقات تعداد ورزشکارانم افزایش یافت/ هدفم دفاع از جایگاه خوزستان در مسابقات کشوری است

 

مربی تیم پارا وزنه‌برداری بانوان استان خوزستان درباره کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشوری و برنامه‌های این استان توضیحاتی ارائه داد.

نگین نظرپور مربی تیم پارا وزنه‌برداری بانوان استان خوزستان پس از کسب عنوان قهرمانی در نخستین دوره مسابقات کشور در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: حدود ۳ سال پیش در رشته وزنه برداری فعالیتم را آغاز کردم، با توجه به اینکه نایب رئیس پاراوزنه برداری بانوان بودم از تیر ماه امسال با هماهنگی با فدراسیون تیم بانوان پارا وزنه بردار خوزستان را با یک ورزشکار تشکیل دادم.

وی ادامه داد: پس از گذشت زمان، تعداد ورزشکارانم بیشتر شد به گونه ای که با ۱۰ بانوی پارا وزنه بردار در مسابقات قهرمانی کشور حاضر شدیم و خوشبختانه با لطف خداوند و همت بازیکنانم توانستیم جام قهرمانی نخستین دوره را به خانه بیاوریم.

نظرپور افزود: از دو ماه گذشته بازیکنانم هفته ای سه جلسه تمرین داشتند و تمام تکنیک ها را با آنها کار کردیم. بدنسازی و تغذیه آنها را زیر نظر داشتم تا با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنند. خوشبختانه ورزشکاران توانستند رکوردهایی را که تمرین کرده بودند به ثبت برسانند و همین باعث شد تا عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

   

با قهرمانی در مسابقات تعداد ورزشکارانم افزایش یافت

وی بیان کرد: خوشبختانه از زمانی که برگشتیم ۴ ورزشکار به نفرات تیمم اضافه شده است و اکنون علاوه بر اهواز و دزفول، ورزشکارانی از خرمشهر و هویزه نیز اعلام آمادگی کردند و این به دلیل موفقیتی است که تیم ما در این رقابت ها بدست آورد.

نظر پور اظهار داشت: از قبل مسابقات برای کسب عنوان نایب قهرمانی، برنامه ریزی کرده بودم اما در روز آخر، مدال برنز بازیکنم باعث شد تا امتیاز تیمی ما ارتقا پیدا کند و بتوانیم هم پای تیم مردان خوزستان، قهرمانی مسابقات شویم.

به خاطر بازیکنانم در مسابقات داوری نکردم

مربی تیم خوزستان عنوان کرد: در این دوره از مسابقات می توانستم به عنوان داور نیز حضور داشته باشم اما به دلیل اینکه شرایط روحی و جسمی بازیکنانم حفظ شود فقط در بحث مربیگری شرکت کردم و خوشحالم که ورزشکاران تیمم با قهرمانی پاسخ اعتماد من را دادند.

هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی است

وی تصریح کرد: تمام هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی است و از این هفته برنامه تمرینی تیم را آغاز می کنیم تا سال آینده نیز روی سکو نخست رقابت های قهرماین کشور باشیم.

وزنه برداری ورزش خانوادگی ام است

نظرپورعنوان کرد: دختر و همسرم نیز در وزنه برداری فعالیت می کنند و این رشته، ورزش خانوادگی ام است. تمام تلاشم را به کار می گیرم تا با پرورش بازیکنان با استعداد این وزنه برداری بانوان را در خوزستان توسعه دهیم و در مسابقات سال های آتی با نفرات کاملتری شرکت کنیم.

مربی پارا وزنه برداری بانوان خوزستان در پایان گفت: بازیکنان تیم در ابتدا امیدی برای قهرمانی نداشتند اما با تمرین مداوم توانستند قهرمان شوند و خوشحالم که انگیزه آنها نسبلت به گذشته چندین برابر شده است. از مسئولان فدراسیون و هیئت استان تشکر می کنم که با حمایت خود این فرصت را برای رشد و حضور بانوان در رشته پارا وزنه برداری مهیا کردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu