1403/5/21

کد خبر: 23003

1400-10-11 13:25:24

هدف‌مان دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته است/ جذابیت رقابت‌ها هر هفته بیشتر می‌شود

سرمربی تیم مخابرات اصفهان پس از صدرنشینی در تیم فصل اول مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر (گروه الف) توضیحاتی را ارائه داد.

مازیار میرعظیمی سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: علی‌رغم تاخیر و مشکلاتی که در شروع مسابقات لیگ برتر داشتیم، توانستیم با برنامه ریزی و تمرینات فشرده در دور رفت جایگاه اولی خود را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: مخابرات اصفهان به غیر از بازیکنان بومی خوبی که در ترکیب خود دارد، از حضور ۳ بازیکن تیم ملی نیز بهره می‌برد. اکنون ایمان بگ‌زاده، دانیال ذاکری و فالح عیاشی در تیم ما قرار دارند که از انگیزه و آمادگی خوبی برخوردار هستند.

میرعظیمی با اشاره به بحث داوری در رقابت‌های لیگ برتر افزود: در این دوره با مشکلات داوری مواجه نبودیم و در مجموع تیم داوری با کمترین اشتباه دیدارها را قضاوت کردند. بازی‌ها در دو گروه ۳ تیم آغاز شد.

سرمربی تیم مخابرات عنوان کرد: کیفیت سطح مسابقات لیگ، با گذشت زمان برگزاری به تدریج بهتر می‌شود، بازیکنان هر تیم با یکدیگر هماهنگ تر می شوند و رقابت‌ها جذابیت‌های بیشتری پیدا می‌کند.

میرعظیمی در پایان گفت: ما امسال نیز برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنیم و امیدواریم برای ششمین بار بتوانیم جام قهرمانی را به خانه ببریم. البته دو تیم قدرتمند شهروند آمل و ایثار شیمی‌در قم نیز بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند و تا پایان مسابقات نمی‌توان به صورت قطعی نتیجه را پیش‌بینی کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu