1403/5/21

کد خبر: 23023

1400-10-11 13:25:24

در این دوره به دنبال ایستادن روی سکو نخست هستیم/ شهروند آمل در جمع برترین‌های همیشگی لیگ بسکتبال با ویلچر

سرمربی تیم شهروند آمل پس از صدرنشینی در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر (گروه ب) توضیحاتی را ارائه داد.

مسعود فلاح سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر شهروند آمل در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: خوشبختانه در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ توانستیم با ارائه بازی خوب و با اختلاف امتیاز در صدر گروه (ب) لیگ قرار بگیریم و اکنون در دور برگشت نیز به دنبال تکرار این جایگاه هستیم تا به طور مستقیم به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم.

وی ادامه داد: تیم شهروند آمل همیشه در طول رقابت های لیگ برتر در جمع چهار تیم نهایی حضور داشته است و در این دوره نیز به دنبال ایستادن روی سکو نخست مسابقات هستیم و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی و تمرینات لازم را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم.

فلاح افزود: در تیم شهروند ملی پوشانی چون عبدالجلیل قرنجیک، حکیم منصوری، حسن عبدی و وحید سعادت پور حضور دارند که از آمادگی بالایی برخوردار هستند و در کنار دیگر بازیکنان به موفقیت تیم کمک زیادی می کنند.

وی عنوان کرد: پس از پایان نیم فصل، نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کردیم و در تلاش هستیم با برطرف کردن ایرادها و تقویت نقاط قوت تیم نتایج بهتری را کسب کنیم چرا که رقابت های مهمی را در پیش داریم و بازیکنان ما باید از نظر روحی و فنی آمادگی لازم را بدست آورند.

سرمربی تیم شهروند آمل در پایان گفت: تیم های قدرتمندی در این دوره از رقابت های لیگ برتر حضور دارند که باعث افزایش سطح رقابت ها شده و پیش بینی تیم قهرمان را سخت می کند اما ما هم با وجود این سختی ها، برای رسیدن به جام قهرمانی دست از تلاش و تمرین بر نمی داریم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu