1403/5/21

کد خبر: 23200

1400-10-11 13:25:24

رقابت های لبنان برای پارالمپیکی ها حکم دیدار تدارکاتی دارد/ ۸ هوگوپوش به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سرمربی تیم ملی پارا تکواندو از اهداف و برنامه های این تیم در رقابت های پیش رو گفت.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پارا تکواندو کشورمان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی را با حضور نفرات برتر قهرمانی کشور به همراه ملی پوشان پارالمپیکی برگزار کردیم و در نهایت ۸ هوگوپوش برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب و به اردو تیم ملی دعوت شدند.

وی ادامه داد: برنامه و هدف ما برای رقابت های قهرمانی آسیا است چرا که از نظرامتیازی برای ملی پوشان به خصوص ورزشکاران پارالمپیکی ما اهمیت دارد و تلاش می کنیم با اوج آمادگی در مسابقات لبنان حاضر شویم و دست پر از آن برگردیم.البته این مسابقات برای ملی پوشان پارالمپیکی ما حکم دیدار تدارکاتی را نیز دارد تا برای ۲۰۲۰ آماده تر شوند.

خانلرخانی در مورد وضعیت ملی پوشان پارالمپیکی عنوان کرد: توانستیم ۲ سهمیه توکیو را کسب کنیم و از مهر ماه سال جاری اردوهای آمادگی را آغاز کردیم و خوشبختانه مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی از آمادگی فنی و روحی خوبی برخوردار هستند و امیدوارم با برنامه ریزی دقیق بتوانیم شرایط هوگوپوشان را تا پارالمپیک حفظ کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان گفت: تمام هدف ما پارالمپیک توکیو است و در تلاش هستیم علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا، در تورنمنت دیگری نیز ملی پوشان پارالمپیکی ما حاضر شوند تا با آمادگی کامل در بازی های ۲۰۲۰ شرکت کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu