1403/5/21

کد خبر: 23298

1400-10-11 13:25:24

اخباری از فعالیت های هیئت ورزش های جانبازان و معلولین بوشهر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین بوشهر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقات مختلفی را برگزار کرد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، هیئت بوشهر رقابت های انتخابی دوومیدانی جوانان، پاراتیراندازی و دارت را در این استان برگزار کرد.

مسابقات انتخابی دوومیدانی جانبازان و معلولین زیر ۱۹ استان بوشهر

رقابت های انتخابی دو و میدانی جانبازان و معلولین بانوان و آقایان زیر ۱۹ سال استان بوشهر برگزار شد.

 به مناسبت دهه مبارڪ فجر،مسابقات پارا دو و میدانی زیر ۱۹ سال انتخابی بوشهر با حضور تعدادی از ورزشڪاران معلول در استادیوم شهید بهشتی شهر بوشهر برگزار شد و ورزشڪاران در ماده های پرتاب وزنه، پرتاب دیسڪ، پرتاب نیزه، دوی ۴۰۰ متر، پرش طول به رقابت پرداختند.

گفتنی است اولین دوره رقابت های قهرمانی باشگاهی پارا دوومیدانی نوجوانان و جوانان زیر ۱۹ سال از ششم تا هشتم اسفند ماه در دو گروه مردان و بانوان به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.

مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه جانبازان

مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه جانبازان به مناسبت دهه مبارڪ فجر در شهر برازجان برگزار شد.

یڪ دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصلح امام جمعه شهر برازجان، دانایی فر نماینده فرمانداری شهرستان، ملڪ زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، بنافی رئیس شورای شهر و از آزادگان هشت سال دفاع مقدس، و جمعی از ورزشڪاران جانباز در سالن اختصاصی هیئت تیراندازی شهر برازجان برگزار شد.

در پایان این مسابقه با اهدا جوایز از نفرات برتر تقدیر شد.

مسابقه همگانی دارت معلولین در شهرستان دیر

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارڪ فجر، با حضور مسوولین شهرستانی مسابقه ورزشی همگانی دارت جانبازان و معلولین برگزار شد.

هیات ورزش های جانبازان و معلولین شهرستان دیر با همڪاری اداره بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شهرستان و با حضور  دکتر تنگستانی معاون سیاسی فرمانداری، احمدی بخشدار  بخش مرڪزی،  احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان،  ڪرمی رییس اداره  بهزیستی شهرستان،  محمد دوست رییس جهاد ڪشاورزی شهرستان،  رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی، اقدام به برگزاری مسابقه ورزشی همگانی  دارت به مناسبت چهل و یڪمین سالگرد پیروزی شڪوهمند انقلاب اسلامی با شرکت  ورزشڪارانی (آقا و خانم) از شهرستان های دیر- ڪنگان- جم نمود ڪه در پایان به نفرات برتر و ڪلیه شرڪت ڪنندگان جوایزی اهدا شد.

گفتنی است این رویداد ورزشی با  مساعدت و حمایت فرمانداری شهرستان، خانم الماسی نماینده مجلس شورای اسلامی، بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شهرستان، و شهرداری و شورای شهر دیر صورت پذیرفت.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu