1403/5/21

کد خبر: 23571

1400-10-11 13:25:24

کاییدی: معتقدم خواستن توانستن است/ آرزوی ورزشی‌ام ایستادن بر سکوی پارالمپیک است

ملی‌پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین از اهداف و آرزوهای ورزشی خود گفت.

هادی کاییدی ملی‌پوش پارا دو و میدانی کشورمان در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: از همان ابتدای فعالیتم در ورزش، دوومیدانی را انتخاب کردم و با عضویت در تیم ملی جوانان در رقابت‌های مختلف جهانی و بین‌المللی برای کشورم افتخار آفرینی کردم و پس از آن به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطم خیلی امیدوار نبودم اما خانواده‌ام با حمایت‌هایی که کردند انگیزه‌ام برای حضور در دنیای ورزش بیشتر شد و اکنون به جایی رسیدم که بدون آن نمی‌توانم زندگی کنم.

کاییدی افزود: معلولیت مانعی برای رسیدن به موفقیت نیست. معتقدم خواستن توانستن است و افراد دارای معلولیت می‌توانند با ورود به دنیای ورزش انگیزه و روحیه‌ی خود را ارتقا دهند و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

ملی پوش پارادوومیدانی عنوان کرد: بزرگترین آرزوی ورزشی‌ام کسب مدال پارالمپیک است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا به این آرزو رنگ واقعیت بدهم و زحمات خانواده و مربیانم را جبران کنم.

وی اظهار داشت: از زمانی که توانستم در مسابقات مختلف در رده جوانان مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنم، دیدگاه اطرافیان نسبت به توانایی‌های افراد دارای معلولیت تغییر کرد و حتی برخی از افراد انگیزه گرفتند و وارد دنیای ورزش شدند و به صورت مستمر تمرین می‌کنند.

ملی پوش پارادوومیدانی در پایان گفت: روزی که از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کنم باز هم ورزش را ادامه می‌دهم چرا که باعث حفظ روحیه و انگیزه‌ام می‌شود. به همین دلیل به تمام افراد دارای معلولیت پیشنهاد می‌کنم که ورزش را در برنامه‌ی زندگی خود قرار دهند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu