1403/5/21

کد خبر: 23821

1400-10-11 13:25:24

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و روسای فدراسیون جودو، پرورش اندام به دکتر صمیمی تسلیت گفتند

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و روسای فدراسیون جودو، پرورش اندام و بدنسازی درگذشت سیامند رحمان را به دکتر صمیمی تسلیت گفتند.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، هم‌زمان با هفتمین روز از درگذشت سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان و ملی‌پوش پارا وزنه‌برداری کشورمان، سیدمحمدشروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، آرش میراسماعیلی و ناصر پور‌علی‌فرد روسای فدراسیون‌های جودو و پرورش اندام طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مرحوم سیامند رحمان را به دکتر صمیمی تسلیت گفتند.

متن پیام سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها:

"درگذشت جهان پهلوان آقای سیامند رحمان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند. ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به جنابعالی و به ویژه جامعه ورزش کشور و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می نمایم."

متن پیام آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو:

"خبر شوکه‌کننده درگذشت قهرمان جوان و با اخلاق وزنه‌برداری ایران، سیامند رحمان، تمام جامعه ورزش را در غم و اندوهی بزرگ فرو برد.

باعث تاسف است که ورزش ایران در آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ و در حالی که تا بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ فرصت زیادی باقی نمانده است، یکی از درخشان‌ترین و بااخلاق‌ترین استعدادهای خود را که موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ و ارزشمند در کارنامه افتخارات خود، شده بود از دست داد، هرچند امیدواریم منش پهلوانی و روش قهرمانی او با رویش ورزشکاران ادامه پیدا کند، یاد این ورزشکار تکرار نشدنی، همیشه در خاطرمان جاودانه خواهد ماند.

بنده به نوبه خود، این اتفاق تلخ و غم انگیز را به خانواده محترم رحمان، جامعه ورزش و دوستان این ورزشکار، فدراسیون جانبازان و معلولین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای خانواده داغدار و سایر بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم."

متن پیام ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

" درگذشت ناباورانه قویترین مرد جهان، اسوه اخلاق و ادب، پهلوان سیامند رحمان را خدمت جامعه بزرگ ورزش و جامعه پر افتخار ورزش های جانبازان و معلولین تسلیت گفته، امیدوارم مرا نیز در غم بزرگ خود شریک بدانید."

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu