1403/5/21

کد خبر: 24046

1400-10-11 13:25:24

وادا جامعه جهانی را به برنامه رقابت ایمن، در روز جهانی ورزش سالم دعوت کرد

  

امسال با توجه به شیوع ویروس کووید-۱۹ ، وادا، جامعه جهانی مبارزه با دوپینگ را به حضور در برنامه "رقابت ایمن، در روز جهانی ورزش سالم سال۲۰۲۰" دعوت کرد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، از سال ۲۰۱۴ وادا و جامعه جهانی مبارزه با دوپینگ، ۹ آوریل (مطابق با ۲۱ فروردین) روز جهانی " ورزش سالم" را گرامی می دارند.

این روز با هدف افزایش آگاهی در میان ورزشکاران و جامعه ورزش نسبت به موضوع حفاظت از ورزش پاک در نظر گرفته شده است.

امسال با توجه به شیوع ویروس کووید-۱۹ و تاثیر آن بر مردم سراسر جهان، وادا تصمیم دارد از این فرصت استفاده کرده و از جامعه جهانی مبارزه با دوپینگ و تمام ورزشکاران در راستای حفاظت از ورزش پاک دعوت نماید تا با تهیه پیامی پیرامون موضوع " ورزش ایمن در روز جهانی بازی سالم در سال۲۰۲۰" و با تمرکز بر اقدامات صورت گرفته یا در حال انجام برای مهار و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اتحاد و همبستگی جهان ورزش را نشان دهد.

بر همین اساس، وادا از همه ورزشکاران، سازمان های ملی و بین‌المللی مبارزه با دوپینگ، فدراسیون های ورزشی، میزبان‌های رویدادهای بزرگ و دیگر همراهان دعوت می‌نماید تا پیامی مانند صحبت های «ویتولد بنکا»، رئیس وادا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و در کمپین ۹ آوریل مشارکت کنند و از این طریق دلایل تعهد به " بازی ایمن در روز جهانی بازی سالم در سال۲۰۲۰" بیان کنند.

در سال جاری ما نه تنها به مبارزه با دوپینگ بلکه به مبارزه با کووید ۱۹ پرداخته ایم و اقدامات مبارزه با دوپینگ و زندگی روزانه خود را مطابق با شرایط فعلی پیش می‌بریم و پس از نابودی این ویروس و پشت سر گذاشتن این شرایط با همه انرژی همچون گذشته به سیستم مبارزه با دوپینگ باز می‌گردیم.

به این منظور ورزشکاران و سازمان‌های ذی نفع می توانند پیام خود را به شکل عکس ( با در دست داشتن کاغذ در فرمت تعیین شده) و یا ویدئو و نیز با استفاده از GIF های مربوطه به اینستاگرام، ارسال کنند. همچنین شرکت کنندگان می توانند مشابه این برگه را ترجمه، و با زبان خود روی آن بنویسند.

لطفاً برای پست عکس ها و ویدئوهای خود از این هشتگ ها استفاده کنید. (#PlayTrue#PlaySafe#PlayTrueDay)

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu