1403/5/22

کد خبر: 24329

1400-10-11 13:25:24

تقدیر فدراسیون جهانی از نمایندگان ایران در رشته والیبال نشسته

 

فدراسیون جهانی پارا والیبال از پنج نماینده‌ی ایران قدردانی کرد.

همزمان با ۲۴ آوریل مطابق با پنجم اردیبهشت ماه، روز جهانی والیبال نشسته، فدراسیون جهانی از افراد شاخص این رشته در سراسر جهان که در این چهار دهه در رشد و توسعه والیبال نشسته موثر بودند با ارسال لوحی با امضا "بری کوزنر" رئیس فدراسیون جهانی قدر دانی کرد.

در میان این افراد، از زحمات و حضور موفق هادی رضایی، علی کشفیا، پرویز فیروزی، رمضان صالحی و عیسی زیراهی نمایندگان کشورمان تشکر و تقدیر صورت گرفت‌‌.

 

*قدردانی از هادی رضایی سرمربی تیم ملی ایران*

از هادی رضایی به سبب کسوت ورزشکاری، مربیگری، مدیر ورزشی و مدیر موفق در این رشته قدردانی شد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

" در بزرگداشت حضور چهار دهه رشته پاراوالیبال در بازی های پارالمپیک، هیات مدیره پاراوالیبال جهانی از آقای هادی رضایی برای حضور و مشارکت فعال ایشان در این رشته در جهت توسعه و ارتقای این رشته ورزشی به عنوان بازیکن و مربی بین المللی و در سطوح مدیریتی و اجرایی و تدریس قدردانی می نماید."

*تقدیر از علی کشفیا رئیس انجمن*

از علی کشفیا به عنوان ورزشکار بین‌المللی و نیز مسئولیت در بخش اجرایی تقدیر و تشکر شد.

*قدردانی از پرویز فیروزی، رمضان صالحی و عیسی زیراهی*

از میان ورزشکاران کشورمان، پرویز فیروزی، رمضان صالحی و عیسی زیراهی به دلیل حضور موفق در ادوار مختلف پارالمپیک و افتخار آفرینی در این رشته قدردانی صورت گرفت.

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ضمن تبریک این روز به جامعه ورزشی به خصوص پیشکسوتان، ورزشکاران و مسئولان والیبال نشسته کشور، این افتخار را به آقایان هادی رضایی، علی کشفیا، پرویز فیروزی، رمضان صالحی و عیسی زیراهی تبریک عرض می‌کند و از خداوند متعال برای این بزرگواران آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu