1403/5/22

کد خبر: 24424

1400-10-11 13:25:24

ایرانمنش: از طریق فضای مجازی تمرینات ورزشکاران رصد می کنم/  والیبال نشسته نبض زندگی و همدلی است

 

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان از نحوه تمرینات این روزهای شاگردان خود گفت.

مریم ایرانمنش بازیکن سابق تیم شهرداری کرمان است که سابقه فعالیت در لیگ برتر والیبال را دارد. او از سال ۱۳۸۴ تاکنون به عنوان مربی والیبال نشسته بانوان در سطح استان کرمان و نیز تیم ملی فعالیت داشته و در خردادماه سال گذشته با حضور در دوره بین المللی مربیگری تایلند موفق به کسب بهترین عملکرد و نمره شده است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در روزهایی که شیوع بیماری کرونا باعث لغو اردوها و تمرینات شده است در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: در این روزها ورزشکاران تمام رشته ها تمرینات خود را در خانه پیگیری می کنند و بانوان والیبال نشسته نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

تمرینات ورزشکاران را زیر نظر دارم

وی ادامه داد: از طریق فضای مجازی برنامه تمرینی را برای ورزشکاران ارسال می کنیم و آنها پس از انجام، برای مربیان ارسال می کنند و من هم نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی و موراد لازم را به آنها اطلاع می دهم.

ایرانمنش عنوان کرد: خوشبختانه درطول سال های فعالیتم در ورزش، به نیمی از اهدافم رسیده ام و امیدوارم با لطف خداوند به اهداف بالاترم برسم.

پارالمپیک ریو شیرین ترین لحظه ورزشی ام بود وی حضور در بازی های پارالمپیک ریو را شیرین ترین لحظه ورزشی خود دانست و افزود: در دوران ورزشی ام تجربه پارالمپیک و نیز پیروزی تیم ملی بانوان ایران برابر هلند از بهترین و شیرین ترین لحظات ورزشی ام است. ایرانمنش عنوان کرد: به تمام افراد دارای معلولیت پیشنهاد می کنم که وارد دنیای ورزش شوند و با قدم گذاشتن در این مسیر، سلامتی، شادابی، زندگی همراه با امید را برای همیشه به خود و خانواده هایشان هدیه کنند. در پایان نظر سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان را درباره این واژه ها جویا شدیم: والیبال نشسته: نبض زندگی و همدلی ماه مبارک رمضان: ماه گفتگو با خداوند متعال و جلای روح پارالمپیک:

تکیه گاه یک ورزشکار برای حضور در مسابقات برون مرزیت

سکوی قهرمانی: سکوی آرامش که تمام خستگی های یک ورزشکار را می گیرد    

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu