1403/5/22

کد خبر: 24512

1400-10-11 13:25:24

با حمایت اداره ورزش و جوانان استان بسته‌های حمایتی را توزیع کردیم/ مرحله سوم تقسیم بسته‌ها به زودی

امان زاده رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان آذربایجان غربی درباره فعالیت این هیئت در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” گفت.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت استان آذربایجان غربی با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت پزشکی ورزشی این استان به توزیع بسته‌های بهداشتی در میان افراد نیازمند پرداخت.

علی امان زاده رئیس هیئت استان در این باره در گفتگو با وب سایت فدراسیون بیان کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا و پیش از آغاز سال نو، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و نیز هئیت پزشکی ورزشی استان، نخستین بسته‌های بهداشتی را در بین افراد نیازمند و ورزشکاران بوچیا که دارای مشکلات جسمی حرکتی شدید هستند، توزیع کردیم.

وی ادامه داد: مرحله دوم توزیع بسته‌ها، در میان افراد نیازمند ارومیه و سلماس با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان، دبیر و نایب رئیس هیئت استان، رئیس هیئت سلماس و مربی تیم بوچیا در ماه مبارک رمضان انجام شد.

رئیس هیئت استان در پایان گفت: در حال حاضر به دنبال برنامه ریزی برای انجام مرحله سوم توزیع بسته‌ها هستیم و امیدوارم با همراهی دیگر مسئولان استان، به زودی این مرحله را اجرایی کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu