1403/5/22

کد خبر: 24689

1400-10-11 13:25:24

مرادی: با حضور در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” از افراد آسیب‌دیده حمایت کردیم

مرادی رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان هرمزگان درباره فعالیت این هیئت در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت استان هرمزگان به توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی پرداخت.

احمد مرادی رئیس هیئت استان در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون بیان کرد: شیوع بیماری کرونا در جامعه مشکلات اقتصادی و معیشتی برای برخی از خانواده‌ها ایجاد کرده است. اما حضور در این رزمایش فرصتی شد تا خیرین کشوردر این حرکت جهادی از افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده حمایت کنند.

وی ادامه داد: درهیئت، لیستی از خانواده های ورزش جانبازان و معلولین آسیب دیده از شیوع این بیماری را تهیه کردیم و با همکاری اداره ورزش و جوانان و خیرین استان بسته های حمایتی و معیشتی را تهیه و در بین خانواده های هدف در کل استان توزیع کردیم.

مرادی افزود: در نظر داریم مرحله دیگری را نیز با کمک خیرین استان اجرایی کنیم و این امر خدا پسندانه همچنان در هیئت استان هرمزگان ادامه داشته باشد و بتوانیم در این بازه زمانی از هموطنان مان حمایت نماییم.

رئیس هیئت استان هرمزگان در پایان گفت: از کلیه مسئولان در نهادها و دستگاه های اجرایی کشور می خواهم با حمایت از جامعه جانبازان ومعلولین، شرایط اشتغال ورزشکاران را فراهم نمایند تا این عزیزان با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه نباشند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu