1403/5/22

کد خبر: 24770

1400-10-11 13:25:24

آگین: هدف‌مان تشکیل تیم قدرتمند در رده جوانان است/ انجمن سال پر کاری را پشت سر گذاشت/ آغاز اردوهای تیم ملی بزرگسالان از نیمه دوم سال

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر کشورمان درباره فعالیت‌ها و اهداف این انجمن توضیحاتی را ارائه داد.

مهرداد آگین، در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: سال گذشته به دلیل حضور در رقابت‌های کسب سهمیه پارالمپیک، تورنمنت‌های مختلف و برگزاری رقابت‌های لیگ باشگاهی، سال پرکاری را پشت سر گذاشتیم.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر هدف اصلی را در ادامه‌ی مسیر تشکیل تیم پُر قدرت در رده جوانان، عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه رقابت‌های این رده در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد، در نظر داریم با تشکیل تیم ملی و برپایی اردوهای متعدد، تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کنیم که پشتوانه‌ی خوبی برای تیم بزرگسالان باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم بزرگسالان مردان ما عنوان سومی تورنمنت ترکیه و قهرمانی تورنمنت چهار جانبه میتسوبیشی را به دست آورد. در نهایت نیز در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند با ایستادن در جایگاه سوم، سهمیه‌ی بازی‌های پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

رئیس انجمن اظهار داشت: در نهایت با همراهی مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، با اعزام تیم موافقت شد و تیم مردان ما نیز در کاروان اعزامی قرار خواهد داشت.

آگین افزود: در بخش بانوان نیز، اردوهای متعددی برای تیم ملی برگزار شد و تیمی که ۷۰ درصد جوان شده بود با عملکرد خوب کادر فنی و نیز بازی فوق‌العاده ملی‌پوشان، عنوان پنجمی مسابقات AOZ تایلند را کسب کرد.

رئیس انجمن عنوان کرد: سال گذشته، رقابت‌های لیگ دسته یک با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید اما بازی‌های پایانی لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد و با صحبتی که با باشگاه‌ها داشتیم، در سال جدید قرار شد پس از مناسب شدن شرایط رقابت‌ها را برگزار نماییم.

وی اظهار داشت: شیوع این بیماری علاوه بر لغو مسابقات مختلف، زمان بازی‌های پارالمپیک را یکسال به تعویق انداخت، به همین دلیل اردوهای آمادگی تیم ملی بزرگسالان را از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهیم کرد.

رئیس انجمن در پایان ضمن تشکر از حمایت مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون، کادر فنی تیم‌های ملی، مربیان باشگاه ها، داوران و بازیکنان بسکتبال با ویلچر، گفت: امیدوارم در سال جدید و پس از پایان بیماری کرونا بتوانیم با حمایت مسئولان، رقابت‌های باشگاهی و قهرمانی کشور هر دو گروه مردان و بانوان و نیز اردوهای تیم‌های ملی را برگزار کنیم و همچنان روند موفقیت ورزشکاران و انجمن بسکتبال با ویلچر ادامه داشته باشد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu