1403/5/22

کد خبر: 24797

1400-10-11 13:25:24

طارمی: مدال طلای جهانم را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان هرمزگان اهدا کردم

 

ورزشکار پارا دوومیدانی درباره اهدا مدال خود به ستاد دیه استان هرمزگان توضیحاتی را ارائه داد.

کامبیز طارمی متولد سال ۱۳۶۷ در استان هرمزگان است که از سال ۷۹ ورزش خود را در ماده دو سرعت پارا دوومیدانی آغاز کرد و پس از یکسال توانست به تیم ملی دعوت شود و تاکنون در مسابقات داخلی، بین‌المللی و جهانی توانسته مدال‌های خوشرنگی را بدست آورد‌.

این ورزشکار کشورمان که به عنوان داوطلب با سازمان بهزیستی استان هرمزگان همکاری دارد، در یک اقدام خیرخواهانه مدال مسابقات جهانی خود را که در کشور تونس بدست آورده بود با اهدا به ستاد دیه هرمزگان به مزایده گذاشت تا هزینه آن کمکی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این استان باشد.

طارمی در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره این اقدام خود بیان کرد: روزهای گذشته پس از صحبت با کارشناسان ستاد دیه و انجام مشاوره‌های مربوطه، با توجه به ایام ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتم مدال طلایی که در مسابقات جهانی تونس کسب کردم را به ستاد دیه هرمزگان اهدا کنم.

وی ادامه داد: با اهدا این مدال احساس آرامش و دلخوشی می‌کنم چرا که باعث خوشحالی خانواده‌های مختلفی خواهد شد و آنها را از چشم انتظاری خارج می کند.

طارمی افزود: بهترین و شیرین‌ترین خاطره ورزشی‌ام مربوط به رقابت‌های جهانی تونس که توانستم دو مدال طلا را کسب کنم و اهدا یکی از این مدال‌ها، خاطرات این مسابقات را برایم شیرین‌تر کرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با لطف خداوند در ورزش عملکرد موفقی داشتم اما آرزوی هر ورزشکاری حضور در پارالمپیک است و امیدوارم روزی بتوانم با ایستادن روی سکو‌ قهرمانی این بازی‌ها برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی اظهار داشت: در طول دوران فعالیتم در عرصه ورزش، سروری و خانواده‌ام مشوق و حامیان اصلی‌ام در این مسیر بودند و اگر روزی از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کنم به طور حتم به عنوان مربی فعالیتم را ادامه خواهم داد.

ورزشکار پارا دوومیدانی در پایان گفت: در این روزها که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است، در منزل تمریناتم را ادامه می‌دهم تا سطح آمادگی‌ام حفظ شود و برای رقابت‌های آینده آماده شوم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu