1403/5/22

کد خبر: 24998

1400-10-11 13:25:24

 فاز دوم زمین ورزشگاه شهید میثمی اصفهان آماده بهره برداری شد

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان از بهره برداری زمین فاز دوم ورزشگاه شهید میثمی خبر داد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، با سرمایه گذاری هیئت استان اصفهان و مشارکت علیرضا مختاری ملی پوش دوومیدانی کشورمان، زمین فاز دوم ورزشگاه شهید میثمی این استان برای ورزشکاران آماده بهره برداری شد.

آقا باباگلیان، رئیس هیئت جانبازان و معلولین اصفهان در این باره بیان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران پارا دوومیدانی استان نیاز به فضای باز برای تمرینات خود داشتند با سرمایه گذاری هیئت و نیز کمک مالی و پیگیری های علیرضا مختاری ملی پوش کشورمان، زمین فاز دوم ورزشگاه شهید میثمی این استان با گذاشتن رمپ های مناسب و ایجاد فضای سبز برای تمرینات ورزشکاران آماده شد.

وی گفت: مختاری در این مسیر پیگیری های زیادی انجام داد که از او تقدیر و تشکر می کنم و خوشحالم که اکنون ورزشکاران استان می توانند تمرینات خود را در این فضا پیگیری کنند.

مختاری در مورد مشارکت خود در این مورد عنوان کرد: با صحبت هایی که با مسئولان هیئت انجام دادم در کنار سرمایه گذاری که از سوی هیئت انجام شد با هزینه شخصی پیگیر بهره برداری این زمین شدم و خوشبختانه اکنون با فضای سبز، مناسب سازی و قرار دادن رمپ ها اکنون ورزشکاران در ماده پرتاب نیزه، کلاب و دیسک می توانند در این زمین به تمرین بپردازند.

وی ادامه داد: پس از اینکه زمین این ورزشگاه آماده شد، انجمن ورزشکاران آسیب نخاعی استان نیز از من در خواست کردند تا زمینی که در اختیار این انجمن می باشد را با مناسب سازی برای ورزشکاران آنها آماده کنم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و اکنون زمین انجمن نیز آماده بهره برداری است.

ملی پوش پارا دوومیدانی در پایان گفت: در این مدت که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است در خانه تمریناتم را پیگیری می کنم و مطابق با دستورات ستاد پیشگیری کرونا حضور در ورزشگاه مانعی نداشته باشد، در این زمین تمریناتم را ادامه خواهم داد.

   

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu