1403/5/22

کد خبر: 25252

1400-10-11 13:25:24

طباطباییان: در سال جهش تولید برای توسعه تجهیزات تلاش می کنیم/ بوچیا دومین رشته پر مخاطب معلولین است

رئیس انجمن بوچیا گفت: به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران مسابقات را به صورت مجازی برگزار کردیم.

سیدمسعود طباطباییان رئیس انجمن بوچیا در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: در سال گذشته همکاری سازمان بهزیستی و مدارس استثنایی کشور با انجمن باعث شد، کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری متعددی برگزار شود که این اتفاق منجر به شناخت هر چه بیشتر جامعه و مربیان، با رشته ورزشی بوچیا شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی در نظر داشتیم رقابت‌های قهرمانی کشور را در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار نماییم که شیوع بیماری کرونا مانع از برگزاری این رویداد شد.

رئیس انجمن تصریح کرد: در نهایت به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و طی جلساتی که با بخش فنی فدراسیون داشتیم رقابت‌های مجازی بوچیا را با حضور ۱۶۰ ورزشکار از ۲۱ استان برگزار کردیم و این نخستین تجربه مجازی برای انجمن بود.

طباطباییان افزود: با توجه به اینکه بوچیا، بعد از والیبال نشسته، از نظر تعداد ورزشکار دومین رشته فدراسیون جانبازان و معلولین است اما در مسابقات مجازی به دلیل اینکه ورزشکاران باید در فضای منزل به رقابت می پرداختند و خیلی از بازیکنان ما توپ و رمپ اختصاصی ندارند تعداد شرکت کنندگان کمتر از جامعه واقعی این رشته بود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال، سال جهش تولید نام گذاری شده است انجمن اراده خود را به کار گرفته تا به تولید تجهیزات این رشته کمک کند و در این مسیر به حمایت و پشتیبانی مسئولان نیاز اساسی دارد.

سیدمسعود طباطباییان در پایان گفت: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، سازمان بهزیستی و فدراسیون می خواهم که با حمایت از انجمن به توسعه این رشته و شناسایی استعداد‌ها کمک کنند تا شاهد حضور هر چه بیشتر معلولین در بوچیا باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu