1403/5/22

کد خبر: 25510

1400-10-11 13:25:24

آشوری: ملاک معرفی تیم ها در دسته برتر صرفا امتیاز بود/ درصورت عادی شدن شرایط جام حذفی را آغاز می کنیم

با بسته شدن پرونده رقابت های باشگاهی والیبال نشسته، نظر رئیس سازمان لیگ برتر را در مورد نحوه معرفی تیم های برتر و برنامه سال جاری جویا شدیم.

مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته کشورمان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: سال گذشته با شیوع بیماری کرونا لیگ برتر مردان ناتمام ماند و با توجه به شرایطی که پیش آمد مسابقات تعطیل شد و ما برای آغاز مجدد آن حدود ۴ ماه صبر کردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه شرایط برای تداوم رقابت های لیگ مهیا نشد و به همین منظور جلسه ای با حضور معاون ورزش قهرمانی، اعضا انجمن و نمایندگان تیم ها در فدراسیون برگزار کردیم تا تکلیف لیگ را نهایی کنیم.

آشوری افزود: با توجه به اینکه شرایط برگزاری مسابقه را نداشتیم تا تیم های اول تا سوم را مشخص کنیم، در این جلسه با موافقت اعضا تصمیم بر آن شد که رقابت ها ناتمام بماند و تیم ها بر اساس نتایج و امتیازاتی که تا این مرحله از لیگ بدست آورده بودند، در رده بندی نهایی جدول قرار گیرند.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: تیم های شهرداری ورامین و شهدای ششم بهمن آمل با کسب ۱۶ امتیاز به صورت مشترک در رده نخست قرار گرفتند و تیم مس شهر بابک کرمان نیز با ۱۲ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد و پرونده لیگ برتر مردان سال ۹۸ با معرفی برترین ها بسته شد.

وی درباره لیگ دسته یک مردان عنوان کرد: مرحله نخست این مسابقات با حضور ۲۸ تیم در ۴ منطقه انجام شد اما مرحله دوم و سوم به دلیل بیماری کرونا برگزار نگردید و با توجه به اینکه بازی ها ناتمام ماند نتوانستیم تیم های برتر را معرفی کنیم و این لیگ به همین شکل به پایان رسید.

رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: آئین نامه لیگ امسال را تنظیم و به تائید بخش معاونت ورزش قهرمانی فدراسیون رساندیم و برای هیئت های استانی ارسال خواهیم کرد. البته برگزار شدن تمام مسابقات در سال جاری منوط به عادی شدن شرایط و کسب مجوز دارد.

آشوری در مورد رقابت های جام حذفی بیان کرد: در صورتی که شرایط برای برگزاری کلیه رقابت ها مهیا شود، به طور حتم به دنبال برگزاری جام حذفی خواهیم بود. خوشبختانه با موافقت رئیس فدراسیون این مسابقات را نیز در بخش بانوان برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ برتر در پایان گفت: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا، باعث تعطیلی مسابقات شده است برای آماده نگه داشتن ورزشکاران، پویش ورزش در خانه را به صورت مسابقات مجازی برگزار کردیم که هفته آینده نفرات برتر این پویش معرفی می شوند و به نفر اول گروه مردان و بانوان جوایزی اهدا خواهد شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu