1403/5/22

کد خبر: 25512

1400-10-11 13:25:24

مهدوی نیا: با کسب مجوز اردوها را از تابستان شروع می کنیم/ پیش بینی ۱۵ مرحله اردو تا پارالمپیک

سرمربی تیم ملی پارا قایقرانی درباره اهداف و برنامه های شاگردانش توضیحاتی داد.

مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی پارا قایقرانی، در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا، اردوها لغو شد و ملی پوشان مطابق با برنامه ریزی که انجام داده بودیم تمرینات تعادلی، تکنیکی و بدنسازی خود را در منزل پیگیری کردند تا سطح آمادگی جسمانی آنها کاهش پیدا نکند.

وی ادامه داد: درصورتی که شرایط برای تشکیل اردوها مناسب شود، با کسب مجوز از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی برنامه تمرینی ملی پوشان از ابتدای فصل تابستان در اردوها با رعایت پروتکل های بهداشتی پیگیری می کنیم.

مهدوی نیا افزود: پیش از تعطیلی اردوها، ۷ ملی پوش در تیم حضور داشتند و تنها شهلا بهروزی راد موفق به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک شده است و امیدوارم که با افزایش کسب سهمیه، بتوانیم تعداد نمایندگان ایران در پاراقایقرانی را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، از نظر کسب سهمیه و نیز از لحاظ تعیین رنکینگ جهانی و لاین رقابت بهروزی راد در پارالمپیک برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اظهار داشت: برای حضور موفق در توکیو ۱۵ مرحله اردو پیش بینی کردیم که قرار است این برنامه ریزی را به کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ارائه کنیم و در صورت تائید، اردوها را برگزار کنیم تا تیم ملی ایران با آمادگی کامل راهی مسابقات شود.

مهدوی نیا تصریح کرد: در آغاز اردوها، تمرینات را به صورت سبک برگزار می کنیم تا آمادگی ملی پوشان به زمان قبل از شیوع کرونا برگردد و پس از آن شدت تمرینات را افزایش خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی به دلیل حمایت هایی که از تیم ملی داشتند قدردانی می کنم و امیدوارم با تداوم این حمایت ها شاهد موفقیت های بیشتر ملی پوشان کشورمان در رویدادهای آینده باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu