1403/5/22

کد خبر: 25784

1400-10-11 13:25:24

برگزاری همایش توجیهی مسئولان دفاتر بسیج ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی

 

همایش توجیهی مسئولان دفاتر بسیج ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی امروز برگزار شد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، همایش توجیهی مسئولان دفاتر بسیج ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی با حضور سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، اسبقیان رئیس فدراسیون و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان، دکتر میرجلیلی مسئول تربیت بدنی بسیج مستضعفین، قاسمی جانشین مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان و اعضای شورای سازمان بسیج ورزشکاران امروز سه‌شنبه دهم تیر ماه برگزار شد. پیش از آغاز نشست، اعضا حاضر در جلسه با حضور بر مزار شهید گمنام فدراسیون، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ابتدا جلسه، دکتر اسبقیان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، درباره فعالیت‌های صورت گرفته در پایگاه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته و ابتدای سال جاری و نیز آغاز فعالیت برخی پایگاه ها در استان ها و مجموعه های ورزشی کشور توضیحاتی را ارائه داد.

وی افزود: به بسیجی بودنم افتخار می کنم چرا که امام راحل (ره) فرمودند در این دنیا افتخارم این است که یک بسیجی هستم. بسیج یک نهاد اجتماعی است و فلسفه آن پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است. افتخار می کنیم نهاد بسیج به صورت مستقیم زیر نظر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) عزیز است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: از فرصت‌هایی که خداوند در اختیار ما قرار داده است استفاده کنیم و هر روز به دنبال ایده های مختلف برای پیشرفت باشیم. بسیجیان پرچم‌دار کشورمان هستند و ما باید با در صحنه و میدان بودن و تلاش مضاعف، دین‌مان را نسبت به حضرت ولیعصر (عج)، امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدا ادا کنیم.

همچنین در ادامه جلسه سردار آذرنوش، دکتر میرجلیلی و برخی از اعضای شورا درباره فعالیت های بسیج در سالی که گذشت و نیز نحوه برگزاری جلسات آینده مطالبی را مطرح کردند.

گفتنی است در پایان این نشست، با حکمی از سوی سردار آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور، مهدی عسگری به عنوان مسئول دفتر بسیج ورزشکاران فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین منصوب شد.

   

  

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu