1403/5/23

کد خبر: 26122

1400-10-11 13:25:24

رییس فدراسیون: با ارج نهادن به شهدا برکت در زندگی انسان جاری می شود

امروز و پیش از آغاز مجمع عمومی اردبیل، اسبقیان، بر مزار شهدای این استان حاضر شد.

به گزارش وب سایت فدراسیون، امروز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه، رئیس فدراسیون با همراهی دکتر انوشیروانی مدیرکل، برادران معاون ورزش قهرمانی، حسینی و نگاهی مدیر روابط عمومی و معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان،  و همچنین موسوی رئیس و ثانی دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین در گلزار شهدای اردبیل حاضر شدند و به مقام شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم ادای احترام کردند وهمچنین در ادامه بر مزار نماینده ولی فقیه استان فاتحه ای قرائت نمودند.

اسبقیان با حضور بر مزار قهرمان و رکورد دار آسیای وزنه برداری، شهید اسماعیل اعلمی گفت: فلسفه حضور در گلزار شهدا به لحاظ عمل به وصیت نامه امام راحل می باشد که تاکید داشتند: «نگذارید در پیچ و خم زندگی، بزرگان و پیشکسوتان به فراموشی سپرده شوند. شهدا عند بهم یرزقون هستند و روزی خود را از خدا می گیرند.»

وی در پایان تصریح کرد: قطعا ما هر چه داریم از شهدا، خانواده های ایشان، جانبازان و مدافعین حرم است که مقام معظم رهبری هم فرموده اند: «یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و من امیدوارم این ارج نهادن ها استمرار داشته باشد تا برکات آن در زندگی مان جاری شود.

گفتنی است، شهید اعلمی از ورزشکاران شاخص و با اخلاق استان اردبیل بود که در دوران دفاع مقدس به درجه شهادت نائل شد و در رشته وزنه برداری علاوه بر کسب مقام قهرمانی کشور و رکورد دار آسیا هم بود و به عنوان اسوه و الگوی ورزشکاران شناخته شده است.

شهید اعلمی در اوج قهرمانی ها و مدال آوری ورزش را کنار گذاشت، به جبهه های حق علیه باطل رفت و در هشت سال دفاع مقدس از میهن خویش جانانه دفاع کرد و به درجه رفیع شهادت رسید.

این شهید والامقام در تاریخ یازدهم آذرماه سال ۶۲ در کردستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

عکس: پیمان معصومی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu